Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fotografie91 schreef:Bunn schreef:Verkocht voor £165.000,-. Nu is het afwachten wie de hoogste bieder is...
dat lijkt me wel heel weinig geld voor dit paard?
Bunn schreef:Fotografie91 schreef:
Opzich is het waarschijnlijk geen bedrag waar Carl Hester niet tegenop zou kunnen bieden. Tja, het is nog een bubs geld voor 'n paard van 15 jaar dat hoogstwaarschijnlijk toch met pensioen gaat. H&H heeft een schatting gemaakt van wat hij in de komende 5 jaar nog aan dekgeld zou kunnen opbrengen: zo'n 230.000,- GBP.
Het is wel bekend dat de hoogste bieder aanwezig was in de zaal... spannend dus!
Fotografie91 schreef:Fotografie91 schreef:
nou een 15 jarig paard hoeft niet met pensioen hoor!
dit paard kan nog jaren mee.
oke niet op dit niveau maar hij kan prima een junior naar dit niveau brengen.
Persoonlijk had ik het dubbele nog weinig gevonden voor een paard met deze leeftijd en kwaliteiten
Fotografie91 schreef:Bunn schreef:
Opzich is het waarschijnlijk geen bedrag waar Carl Hester niet tegenop zou kunnen bieden. Tja, het is nog een bubs geld voor 'n paard van 15 jaar dat hoogstwaarschijnlijk toch met pensioen gaat. H&H heeft een schatting gemaakt van wat hij in de komende 5 jaar nog aan dekgeld zou kunnen opbrengen: zo'n 230.000,- GBP.
Het is wel bekend dat de hoogste bieder aanwezig was in de zaal... spannend dus!
nou een 15 jarig paard hoeft niet met pensioen hoor!
dit paard kan nog jaren mee.
oke niet op dit niveau maar hij kan prima een junior naar dit niveau brengen.
Persoonlijk had ik het dubbele nog weinig gevonden voor een paard met deze leeftijd en kwaliteiten