Zusjes Meulendijks verhuizen terug naar Heeze

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timo

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Zusjes Meulendijks verhuizen terug naar Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 22:17

www.bokt.nl / Facebook / www.horses.nl


Vandaag zijn de jonge dressuuramazones Anne en Lotte Meulendijks terug naar het voor hen bekende Heeze om hun paarden te verhuizen naar hun nieuwe en eigen stal. Vorig jaar oktober verhuisde de zussen naar Stoeterij de Begijnhoeve in België.

"De Begijnhoeve is prachtig en de samenwerking met eigenaar Rob van Puijenbroek is geweldig, maar België is vooral voor ons mam en ons pap erg ver weg. Bovendien werd het steeds drukker op De Begijnhoeve. We waren daarom al een tijd op zoek naar een eigen accommodatie, mét een woonhuis, zodat ook pap na zijn werk nog lekker even bij de paarden kan kijken. Ons mam wilde vooral niet in de middle of nowhere wonen, dus toen we dit vonden, vlakbij het ons bekende Heeze, waren we meteen verkocht," laat Anne Meulendijks weten aan Horses.nl. "Maandag krijgen we de sleutel van het woonhuis en daar moet nog wel een en ander gebeuren. Zodra het klaar is gaan Lotte en ik er wonen en als ons huidige huis is verkocht komen pap en mam er ook bij".

Op de Facebook-pagina van Stal Meulendijks & MDH Sporthorses laten ze weten dat zij de fijne samenwerking met de Begijnhoeve voort zullen zetten maar dan vanaf onze eigen locatie.

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Zusjes Meulendijks verhuizen terug naar Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 00:06

Wat leuk, ben benieuwd waar in heeze ze komen te zitten :)

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:15

Euvelwegen, is een prachtig huis. Ik wilde al vragen of ze niet een stal overhebben voor ons

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Zusjes Meulendijks verhuizen terug naar Heeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:03

Aah heb dat pand inderdaad te koop zien staan geloof ik. Wel leuk!