Naar aanleiding van een achtergrondartikel is het Wiki-artikel met spreekwoorden bij de Wiki moderators onder de aandacht gekomen. Het viel hen op dat bij dit artikel nog veel afbeeldingen ontbreken. Omdat we er naar streven om de Wiki zo uitgebreid mogelijk te maken, met niet alleen informatie maar ook afbeeldingen, hebben we besloten hier een wedstrijdje van te maken. Dit is niet alleen leuk voor de mensen die hieraan meedoen en kans maken op een prijs, maar het stimuleert ook om zo veel mogelijk afbeeldingen te verzamelen voor dit artikel.
De regels zijn als volgt: * De foto moet één van de spreekwoorden uit het Wiki-artikel uitbeelden. * Iedere bokker mag maximaal drie foto's insturen. * Foto's die meedoen voor de wedstrijd moeten in dit topic geplaatst worden. * De uitslag wordt over drie weken bekend gemaakt.
Verder moet de foto voldoen aan de standaardeisen voor afbeeldingen op de Wiki: * Minimaal formaat 400 x 600 pixels. * Zorg voor een goede kwaliteit (geen mobiele telefoonkwaliteit). * Alleen een klein logo in een hoek van de foto is toegestaan. * Geen randen om de foto.
Wil jij de Bokt Wiki helpen en wil je kans maken op een leuke prijs, doe dan mee! Plaats je foto('s) in dit topic en maak kans op een afdruk van je gemaakte foto, een Bokt.nl-pet of één van onze andere leuke prijzen.
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat dit topic iets met 1 april te maken heeft . Eerste gedachte toen ik het las. Blijkbaar ben ik niet de enige slimmerik!
Selina
Geplaatst: 13-03-15 00:20
Prins op het witte paard.. Ik heb m'n prins, iemand een wit paard?
Anderhalve man en een paardenkop.. Iemand nog een halve man liggen?
MerleSimone
Geplaatst: 13-03-15 00:21
Ik ga nu al stuk hier
Elias93
Geplaatst: 13-03-15 00:22
Slina schreef:
Prins op het witte paard.. Ik heb m'n prins, iemand een wit paard?
Anderhalve man en een paardenkop.. Iemand nog een halve man liggen?
Misschien een halve abraham ergens vandaan halen?
JoyCiej007
Geplaatst: 13-03-15 00:27
Naskapower schreef:
Welke bokker gaat het paard achter de wagen spannen?
Oh dat kan ik wel eens proberen
Rex_Rolfo
Geplaatst: 13-03-15 11:35
Naskapower schreef:
Welke bokker gaat het paard achter de wagen spannen?