Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moorcats schreef:Netjes? Ze laat het beest de gehele lijn van 3 hindernissen aan haar lot over. Totaal geen controle, op dit niveau kwa hoogte verwacht je toch wel wat meer kunde. Heel erg dat ze daardoor ten val kwam, maar dit kun je verwachten. Ik hoop dat het paard verder ook ongedeerd is!
elenaMM77 schreef:vind het wat rare reacties..
dit topic gaat toch om de trage reactie van hulpdiensten..
niet om de kunde van een ruiter..
heeft weinig nut om 'eigen schuld te roepen', want daar komt het dan feitelijk op neer.
als een ambulance twee uur op zich laat wachten toch?
het gaat hier om 2 uur wachten op een ambulance,
niet of een ruiter wel of niet een paard onder controle had..
Peelie schreef:Ik zie een paard wat totaal niet meer reageerd op de hulpen van de ruiter en een ruiter die alle zeilen bij zet om er voor te zorgen dat het paard weerbonder controle komt, wat dus niet lukt.
De val ziet er best naar uit, gelukkig valt het allenmaal mee
Lara_Silver schreef:Bokt zou bokt niet zijn als ze de rijstijl niet zouden bekritiseren. Ze heeft haar handen vol aan het paard, ze laat hem niet aan zijn lot over.....
Ik vind het een bijzonder nare val, ja ze beland idd op haar kont, nadat ze eerst over de kop is geslagen!
Verder, ik kwam onder mijn pony terecht en heb 1 uur moeten wachten op een ambulance. Ik mocht niet opstaan omdat men een gebroken bovenbeen + bekken verdacht, van het 112- personeel mocht niemand me bewegen. Dus met nooddekens toegedekt.
Was dezelfde situatie als hier, de ambulances waren net weg voor noodgevallen. Als er al eerste hulp personeel ter plaatse is dan is het niet meer dan logisch dat ergere gevallen voorrang krijgen, ik snap de verontwaardiging van de amazone dus niet helemaal.
VeraPopeye schreef:Maar een gebroken nek lijkt me toch wat ernstiger als een gebroken been, wat ook heel erg is.