EK 2004 NRHA naar Deurne

Moderators: MirandaD, Warboel, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mickey

EK 2004 NRHA naar Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 23:09 Tip de Nieuwsredactie

www.dehoefslag.nl
www.dehoefslag.nl

De Europese kampioenschappen 2004 van de NRHA zullen niet zoals eerder aangekondigd in Den Bosch plaatsvinden maar in Deurne. De DRHA die het EK 2004 en 2005 organiseert heeft hiertoe besloten toen bleek dat de kosten voor de Brabanthallen toch te hoog zouden worden.

‘We hebben te maken met een relatief onbekende sport. Dat maakt het nu nog vrij moeilijk zo’n groot evenement gesponsord te krijgen en daarbij werkt de economische situatie ook niet echt mee. Al met al was het risico de wedstrijd in de Brabanthallen te organiseren te groot.

Wij hadden de optie Deurne al eerder bekeken, maar het breekpunt was steeds de bodem. Dat probleem is nu opgelost. De bodem wordt in overleg en in samenwerking met de firma Agterberg voor dit Reining EK aangepast. Deurne beschikt over voldoende faciliteit om de verwachte ruim 350 ruiters uit heel Europa naar behoren te ontvangen. Voor het publiek worden extra tribunes geplaatst. Wij krijgen van Deurne alle medewerking om dit evenement tot een succes te maken.', aldus de Dutch Reining Horse Association. Het is de eerste keer dat een dergelijke grote Reiningwedstrijd in Nederland zal plaatsvinden. Het wordt gehouden op 9 en 10 juli 2004.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 22-12-03 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:11

Vond het al verdacht stil rond de EK...ok, dan wordt het Deurne. Ben allang blij dat er een locatie in Nederland gevonden is waar je deze wedstrijd kunt houden...

Je suis Charlie.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:16

ik vind het wel erg leuk dat het in nederland is, om naar italie te gaan vind ik toch iets te ver gaan, dus Lachen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:35

Leuk leuk leuk!!!! Haha!

♥ Yesterday is history - Today is a gift - Tomorrow is mystery ♥...
MIJN KLEINE GEHEIMPJES..

dell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 12:57

jammer dat nederland zo weinig echt goede reining ruiters heeft.
Bij zo,n groot evenement zouden we graag ook resultaten willen plaatsen.
Misschien moeten we nederlandse ruiters mee laten doen die in buitenland verblijven. OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie