'Paardenkoper bedreigde Van Grunsven niet'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 19:09

Het is onzin want hij bedreigt haar wel want ik heb dat gehoord van een vriendin die Danielle weer kent en hij is een drugsdealer dus hij ken veel mensen in Nederland dus als hij het niet doet doet iemand anders het wel voor hem.
Groetjes Danielle

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 22:18

xxBartjexx schreef:
Het is onzin want hij bedreigt haar wel want ik heb dat gehoord van een vriendin die Danielle weer kent en hij is een drugsdealer dus hij ken veel mensen in Nederland dus als hij het niet doet doet iemand anders het wel voor hem.
Groetjes Danielle


Ten eerste praat die zogenaamde 'vriendin' van mij onzin mijn opa heeft niemand bedreigt!!En dat hij drugsdealer is,is al helemaal onzin maar goed ik zal het maar zien als humor want hier moet ik alleen maar heel hard om lachen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* En gebruik mijn naam hier niet voor dank je OK dan! OK dan!

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:51

ik geloof dat xxBartjexx ook Danielle heet... Knipoog (what's in a name..)

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 03:00

xxBartjexx,

Als opa van Aalderen een drugsdealer was dan zou je dit niet zeggen, want dan weet je dat hij één dezer dagen bij je voor de deur zou staan. Je bent of heel erg dom, of je praat al die dorpsroddels maar na. Je begint natuurlijk geen rechtzaak als je zoveel mensen heb die het ook wel even voor je willen regelen. Als ik jou was zou ik me maar beperken tot je kassa en het roddelen aan de Privé en Story over laten.

Diederik

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:34

Hoi ik weet niet wie er onder mijn naam dingen op deze site zet MAAR IK HEB DIT NOOIT GEZEGT dus iemand hier of ergens anders heeft dit gepaatst maar IK niet.

MikeMartens
Berichten: 19
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:36

Diederik heeft gelijk!!En xxBartjexx dat zou ik ook maar zeggen als ik jou was je maakt valse beschuldigingen.

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:47

Nee echt niet ik heb dit nooit gezegt ECHT NIET ik weet niet hoe vaak ik het moet zeggen maar IK HEB DIT NOOIT GEZEGT want ik ben nu sinds een maand weer op bokt

MikeMartens
Berichten: 19
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:11

Het bericht is geplaatst op 09-02-2004 hoor dus das geen maand geleden

xxBartjexx

Berichten: 61
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:12

Ja maar NIET DOOR MIJ

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:23

Schreeuw nog harder, maak je het echt geloofwaardiger mee

engel
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:15

Boos! Voortaan even naadenken voor je zulke praatjes verteld.
xxx basjexxxx

engel
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:17

engel schreef:
:( Voortaan even naadenken voor je zulke praatjes verteld.
xxx basjexxxx
herstel XXX bartjeXXX

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:27

Volgens mij heeft dit topic wel een record gebroken kwa schaduwaccounts inmiddels Knipoog

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:38

Citaat:
Je begint natuurlijk geen rechtzaak als je zoveel mensen heb die het ook wel even voor je willen regelen.
Euh?? Diederik wat bedoel je hier eigenlijk mee??? Verward Zoals het er nu staat beweer je dat als opa v Aalderen wél drugsdealer was geweest hij wel wat mensen zou kennen die het voor hem "willen regelen"??? Bloos! Jakkie...mag hopen dat je daar niet mee bedoelt zoals ik het nu opvat.. Ik bedoel,als zaken zo opgelost worden tegenwoordig..En er lopen echt mensen rond in de paardenwereld die niet helemaal in de haak zijn..(zoals overal..) Moeten die dan maar hun mensen op iemand afsturen als ze daar een zakelijke onenigheid mee hebben??
En waarom zou je als drugsdealer geen rechtzaak kunnen beginnen??? Dat zegt toch niks?? En ik denk verder dat de enige die weet wat opa v Aalderen wel of niet is Daniëlle zelf is.. Dus wat dat aangaat kan jouw bewering net zo fout zijn als die van xxBartjexx Of je moet natuurlijk zo'n goede vriend van de familie v Aalderen zijn dat jij wel precies weet hoe het allemaal zit.
Ik vind het persoonlijk niet zo netjes als je tegen iemand anders zegt dat ze maar terug naar de kassa (??????)moet ,terwijl jij precies dezelfde fout maakt.

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 06:57

MorLor,

Je begrijpt er echt geen snars van, ik probeer xxxbartjexxx juist te beschermen en duidelijk te maken dat het heel dom is om zulke dingen op dit forum te zeggen. Klik op alle berichten van xxxbartjexxx en je kan er vrij nauwkeurig achter komen wie het is. Ergens wordt opgemerkt ik had gisteren die en die aan de kassa, even verder mijn pony heet etc...
Verder lijkt het mij logisch dat je niet ga procederen en knokken tegelijk. Toen ik vorig jaar de Porsche van een vriend een week mocht lenen, werd ook ik uitgemaakt voor een drugsdealer, terwijl ik een heel arme student ben, die door het paardrijden niet eens een nieuwe jas kan kopen ?!

Diederik