Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petraaken schreef:kelly534 schreef:ze waarschuwen nu toch voor de lente, omdat dat een risicovol seizoen is..
of lees ik nou scheef?
Juist daarom dat ik het zo vreemd vind. Er zijn nu helemaal geen zaden aan Esdoornbomen.
petraaken schreef:kelly534 schreef:ze waarschuwen nu toch voor de lente, omdat dat een risicovol seizoen is..
of lees ik nou scheef?
Juist daarom dat ik het zo vreemd vind. Er zijn nu helemaal geen zaden aan Esdoornbomen.
PoucyWouce schreef:Duizenden staan er in onze weides! Veeeeeeeeeeel meer dan vorig jaar. Onze paarden lijken er omheen te eten. De wei waar er de meeste staan is nog dicht.
PoucyWouce schreef:Sterkte!!
Heeft iemand enig idee of MCPA (herbicide) ertegen werkt? Ik heb een wei met duizenden zaailingen en durf 'm niet open te doen... Gif spuiten leek me geen gek plan.
Op internet vind ik allerlei onkruiden waar het tegen werkt, maar geen bomen en de Esdoorn zou je in september met gyfosaat kunnen bestrijden. Daar wil ik liever niet op wachten. Iemand er ervaring mee?
Rije schreef:Fijn die link, maar het was handiger geweest als het blad, en niet alleen het zaadje, duidelijk te zien was geweest.