Juridisch gevecht na dood paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:21

Kayla schreef:
Ik zou het niet weten Haha!

WEET HET ZEKER

Amalia
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:26

Aimee schreef:
Een dood paard vind ik een ernstiger probleem.... Knipoog

Verder zullen de verdiensten van een tussenhandelaar wel oplopen wanneer de prijzen van de betreffende paarden oplopen. Toch een beetje een vreemde zaak........




vast meer aan de hand Schijnheilig


Schijnheilig WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY VAN DOMINIC FILLION MOCCA HEET HET PAARD .TOEVAL BESTAAT NIET

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:32

Ja echt???? Bloos!

BTW de capslock knop zit aan de linkerkant van je toetsenbord Clown

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:40

Amalia"]
[quote="Aimee schreef:
Een dood paard vind ik een ernstiger probleem.... Knipoog

Verder zullen de verdiensten van een tussenhandelaar wel oplopen wanneer de prijzen van de betreffende paarden oplopen. Toch een beetje een vreemde zaak........




vast meer aan de hand Schijnheilig


Schijnheilig WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY VAN DOMINIC FILLION MOCCA HEET HET PAARD .TOEVAL BESTAAT NIET
[/quote]


Waar, wanneer???
Toeval bestaat wel, evenals grote pech!!!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:51

Amalia schreef:
WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY VAN DOMINIC FILLION MOCCA HEET HET PAARD .TOEVAL BESTAAT NIET


als dit waar is

DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 03:13

Dapper dat Danielle gewoon onder haar eigen pseudoniem hier haar eigen mening geeft. Helaas lijkt mij dat haar carriere in de dressuursport als beëindigd moet worden beschouwd. Want hoewel volgens mijn instructrice de armen van de meeste dressuurrijders er beter afgehakt kunnen worden, rijkt de arm van de van Grunsvens nog steeds heel ver. Een paar maanden geleden begreep ik dat Danielle bij Arjen Teeuwissen trainde (ze staat meerdere malen in het gastenboek), maar daar zal ze van Anky ook wel niet meer mogen komen. We zullen zien hoe sterk Teeuwissen in zijn schoenen staat.

Diederik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:44

DDupont schreef:
Helaas lijkt mij dat haar carriere in de dressuursport als beëindigd moet worden beschouwd.


Gewoon zo goed rijden dat niemand om je heen kan.
Ik denk dat er in de dressuurwereld echt wel meer mensen zijn die A&S niet erg hoog hebben.
De rechtzaken in Amerika spreken ook niet echt in hun voordeel.

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:59

Wouter24"]
[quote="Amalia"]WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY VAN DOMINIC FILLION MOCCA HEET HET PAARD .TOEVAL BESTAAT NIET
[/quote]

als dit waar is
[/quote]
niet helemaal als ik www.anky.nl mag geloven

[quote="www.anky.nl schreef:
Mocca is niet meer

Eind december is vrij onverwacht het dressuurpaard Mocca gestorven. Mocca stond de laatste jaren bij Dominique Filion en behaalde onder haar prachtige successen. Zo wonnen ze vele prijzen op internationale wedstrijden, waren ze lid van het young riders team dat zilver won in de landenwedstrijd op het EK in Saumur en ook stonden ze daar in de individuele finale.
Mocca werd daarvoor uitgebracht door Julia von Platen uit Duitsland, die er zelfs individueel brons mee won op het EK voor young riders in het Duitse Iserlohn in 2001.
Mocca kreeg aan het eind van vorig jaar problemen met zijn knie, die niet te verhelpen bleken. Er was helaas geen andere keus dan hem in te laten slapen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:37

Jeetje, het is dus waar, wat sneu zeg voor haar Scheve mond

En ik denk dat het wel mee valt met het einde van haar carriere hoor, er zijn toch anderen waar ze bij kan trainen?

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:09

DDupont schreef:
Dapper dat Danielle gewoon onder haar eigen pseudoniem hier haar eigen mening geeft. Helaas lijkt mij dat haar carriere in de dressuursport als beëindigd moet worden beschouwd. Want hoewel volgens mijn instructrice de armen van de meeste dressuurrijders er beter afgehakt kunnen worden, rijkt de arm van de van Grunsvens nog steeds heel ver. Een paar maanden geleden begreep ik dat Danielle bij Arjen Teeuwissen trainde (ze staat meerdere malen in het gastenboek), maar daar zal ze van Anky ook wel niet meer mogen komen. We zullen zien hoe sterk Teeuwissen in zijn schoenen staat.

Diederik


Er is niemand die mij in de weg kan staan,want waar een wil is is een weg.En daar kan van Grunsven niks aan veranderen!!!En ik heb daar nooit getraind zijn bevriend met Arjen en Frank,en ook daar zal van Grunsven niks aan kunnen veranderen.En ik vind het niet dapper maar dan kunnen de mensen ook mijn kant aan horen,in plaats van gelijk een kant te trekken.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:21

DaniellevA schreef:
En ik vind het niet dapper maar dan kunnen de mensen ook mijn kant aan horen,in plaats van gelijk een kant te trekken.

Zou je dan misschien ook nog op mijn vorige bericht kunnen reageren? Dan kunnen we daar jou kant over horen en weten we misschien beter aan welke kant we wel of niet moeten trekken.......

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:26

en wat mij betreft graag nog een reactie op het verhaal rond de paarden die alleen maar geschikt waren om rond te crossen in de bak. Daarmee heb je bij mij iig een hoop sympathie verloren, net als door de shetlander scene.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:39

Lielle, persoonlijk denk ik dat nova gevraagt heeft om makkelijk taalgebruik te gebruiken zodat de normale niet paardrijdende mens het ook zou begrijpen. Dat zie je vaak in programmas als het over paarden gaat.

Dan zou ik de opmerking over het rond crossen prima begrijpen, gewoon even aantonen dat het niet het paard was met de africhtinggraad die ze zelf zocht.

ALs je dit soort geld uitgeeft mag je toch wel een beetje kieskeurig zijn of niet Haha!

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:42

hoe dan ook, op mij kwam het uitermate arrogant over. Kieskuerig is niets mis, maar dit klonk een beetje over het paard getild Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:13

DaniellevA schreef:
Er is niemand die mij in de weg kan staan,want waar een wil is is een weg.En daar kan van Grunsven niks aan veranderen!!!


That's the spirit Knipoog

Maar ik ben het wel wat met Lielle eens, het klonk idd wel een beetje neerbuigend.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:32

Lielle"]
[quote="Wouter24"][quote="Amalia"]
WEER EEN PAARD DOOD BIJ ANKY VAN DOMINIC FILLION MOCCA HEET HET PAARD .TOEVAL BESTAAT NIET
[/quote]

als dit waar is
[/quote]
niet helemaal als ik www.anky.nl mag geloven

[quote="www.anky.nl"]
Mocca is niet meer

Eind december is vrij onverwacht het dressuurpaard Mocca gestorven. Mocca stond de laatste jaren bij Dominique Filion en behaalde onder haar prachtige successen. Zo wonnen ze vele prijzen op internationale wedstrijden, waren ze lid van het young riders team dat zilver won in de landenwedstrijd op het EK in Saumur en ook stonden ze daar in de individuele finale.
Mocca werd daarvoor uitgebracht door Julia von Platen uit Duitsland, die er zelfs individueel brons mee won op het EK voor young riders in het Duitse Iserlohn in 2001.
Mocca kreeg aan het eind van vorig jaar problemen met zijn knie, die niet te verhelpen bleken. Er was helaas geen andere keus dan hem in te laten slapen.
[/quote][/quote]

[quote="Kayla schreef:
Jeetje, het is dus waar, wat sneu zeg voor haar Scheve mond

En ik denk dat het wel mee valt met het einde van haar carriere hoor, er zijn toch anderen waar ze bij kan trainen?



Als ik het goed lees, stond dat paard niet bij Anky Van Grunsven...en is het niet waar..Of begrijp ik het nu verkeerd..?

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:20

het paard is idd dood, maar dat is dan ook het enige dat klopt.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:28

Ik geloof dus nog steeds niet dat de echte Van Aalderen, Danielle, hier in ons midden is!!
Ach gut

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:46

Dan zag ik het dus toch juist Schijnheilig

En ik zou niet weten waarom het niet de 'echte' Danielle niet zou kunnen zijn, er zijn nog 'beroemde' bokkers hoor bv "Tyrza"
En 't zou nogal dom zijn om iemand anders na te doen lijkt me, wat zou daar't nut van zijn?

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:38

Dubbel sorry
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 28-01-04 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:38

Ik denk dat de echte Danielle anders praat, en hier niet op in gaat.
Er staat te veel op het spel.

Amalia
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:56

Yuna schreef:
Dan zag ik het dus toch juist Schijnheilig

En ik zou niet weten waarom het niet de 'echte' Danielle niet zou kunnen zijn, er zijn nog 'beroemde' bokkers hoor bv "Tyrza"
En 't zou nogal dom zijn om iemand anders na te doen lijkt me, wat zou daar't nut van zijn?

Volgens mij is het wel danielle ze wil der ei gewoon kwijt al die mensen die het allemaal zo goed weten je zal het zelf maar meemaken Verdrietig

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:06

Ja , dat is trouwens ook zo, zo kwam IK ook op Bokt! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:34

Lielle schreef:
de shetlander scene.

Opa-met-zweep Lachen. Dat viel me op in dat stukje, maar er zal wel een reden voor zijn.

Amalia
Berichten: 14
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:52

Lovely"]
[quote="Lielle schreef:
de shetlander scene.

Opa-met-zweep Lachen. Dat viel me op in dat stukje, maar er zal wel een reden voor zijn.
[/quote]
ZOU HET KUNNEN ZIJN DAT IE BOKTE *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*