Juridisch gevecht na dood paard

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 00:23

In een ander topic zei ik:

Kayla"]
[quote="greenpeache schreef:
Engel schreef :

Citaat:
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd


Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.

Greenpeache


Of iemand probeert iedereen te laten denken dat het Danielle is . Het lijkt mij niet erg logisch dat ze zoiets zou plaatsen onder een schaduwaccount, de Schijnheilig in die post maakt het nog minder aannemelijk.

En bedoel je niet Greenpeace? Clown .
[/quote]


DDupont

Berichten: 73
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 01:02

Ik begrijp echt niet waar iedereen zich druk over maakt. Engel, Danielle, Oma of Opa wat maakt het allemaal uit. Als je goed kan lezen en even de moeite neemt om na te denken, dan kom je er best wel achter wie wie is, en waarom bepaalde stellingen geponeerd worden.

Diederik

Willeke15

Berichten: 318
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:13

DDupont schreef:
Ik begrijp echt niet waar iedereen zich druk over maakt. Engel, Danielle, Oma of Opa wat maakt het allemaal uit. Als je goed kan lezen en even de moeite neemt om na te denken, dan kom je er best wel achter wie wie is, en waarom bepaalde stellingen geponeerd worden.

Diederik

THEO.
Theo heb je nu niet leukers te vertellen. Heb het eens over jou zelf.!!!!!
IK heb zo het idee ,dat je het vuurtje steeds weer aan wakkert.
Willy v Aalderen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:55

Aangezien dit topic al lang uit loopt op een ruzie is een slotje op zijn plaats.

Jeetje wat kunnen jullie elkaar weer ontzettend in de haren vliegen.
Bokt is daar echt niet voor bedoeld. Wanneer je niet met iemand door een deur kunt, los je dat niet via bokt op.
Het is bedoeld om op een leuke manier in contact te komen met andere paardenliefhebbers.

Binnen het modteam gaan wij nog even verder bekijken of er nog meer acties zullen volgen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 25 bezoekers