Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Op Peil en niet Pijl, want het is een ding waarmee je met een boog kan afschieten.
Ragdollcat schreef:Op Peil en niet Pijl, want het is een ding waarmee je met een boog kan afschieten.
Ik vind het prachtige dieren en ik hoop dat het goed gaat.
Toch raar ergens.... wilde paarden worden afgeschoten omdat het er te veel zijn en weer die ene andere wilde oerpaarden voorkomen dat ze uitsterven.
xSlvna schreef:Vind het normaal niet zo goed als men zich bemoeit met de natuur, maar dit vind ik wel tof!
pluisje88 schreef:Ragdollcat schreef:Op Peil en niet Pijl, want het is een ding waarmee je met een boog kan afschieten.
Sorry hoor![]()
Als ik menig ander hier op de site zo beroerd zie schrijven dat ik er kippenvel van krijg maak jij je druk om een korte of lange ei? Achja. Boeit eigenlijk ook niet. Het verandert niks aan de inhoud van de boodschap.
_San87_ schreef:Het przewalski paard is een ondersoort. Geen ras. Dat er een ras uitsterft boeit vrij weinig, een ondersoort of een soort dat uitsterft des te meer, die vervang je niet zomaar.
Weten wat het verschil is tussen een ras en een (onder)soort is nogal relevant in dit topic en overigens ook basisschool biologie.