Paard mishandeld in Groesbeek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:19

Pfff jeetje wat naar zeg. Hopelijk wordt de dader snel gepakt. Onze paarden staan ook nog 24/7... maar goed die staan aan het erf met honden, maar toch...

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:07

Kun je mij anders het signalement in pb sturen? Want ik ga soms mee met mijn moeder werken en die werkt in Malden dus kan ik het ook gelijk aan de politie melden als ik iets verdachts zie. En ik vind het inderdaad erg raar dat hij/zij eerst een maand wacht en dan weer toeslaat.. Misschien had hij door dat hij verdacht werd of zo?

S123321
Berichten: 995
Geregistreerd: 25-11-11

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:10

Of in de tussentijd vastgezeten voor iets anders? Kan ook hè als het niet zo'n fris persoon is.
Of juist een 'familieman' en het is vakantietijd geweest dus misschien op vakantie geweest.
Er kunnen redenen genoeg zijn waarom hij niet toe heeft geslagen.

jammer dat er nog geen merrie is geweest die m het licht uit zijn ogen heeft geslagen. Laffe mafketel, hoop dat hij snel gepakt wordt.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 17:20

PKFrancis schreef:
Of in de tussentijd vastgezeten voor iets anders? Kan ook hè als het niet zo'n fris persoon is.
Of juist een 'familieman' en het is vakantietijd geweest dus misschien op vakantie geweest.
Er kunnen redenen genoeg zijn waarom hij niet toe heeft geslagen.

jammer dat er nog geen merrie is geweest die m het licht uit zijn ogen heeft geslagen. Laffe mafketel, hoop dat hij snel gepakt wordt.

Inderdaad, hoop dat hij een keer het verkeerde paard tegenkomt! Of dat hij in ieder geval heeel snel word opgepakt voordat hij weer toeslaat.

bertine37

Berichten: 2128
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:04


smarty

Berichten: 359
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Een lieflijk dorpje in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:23

Klinkt wel heel erg als de werkwijze van de dierenbeul die bij ons van 2011-2012 bezig is gebleven... camera's etc, alles aanwezig, maar als iemand de boel goed verkend, (idd overdags), dan word het blijkbaar al weer een stuk makkelijker... vroeg in de ochtend met 2 uitkijk posten... tenminste zo ging het hier, veulentje dood (heup gebroken en pezen doorgesneden) o.a.(en de zieke mishandelingen op andere dieren hier, echt de foto's daar werd de politie zelfs misselijk van!) In totaal 3 paarden slachtoffers, een hond, een mini koe, een tam varken..... de dierenpolitie.... respect hoor, maar er is ook maar zo veel dat zij kunnen/mogen doen! (dader gepakt, taakstrafje, en is weer vrolijk doorgegaan!!!!) Gelukkig zijn er om ons erf sloten enorm verbreed, en hebben we zelf prikkeldraad boven op ons hekwerk gezet, en 2 fikse waakhonden die af schrikken.... klinkt niet netjes, maar mocht er nog eens zo'n laffe daad voorkomen op mijn terrein, dan ga ik dus niet meer naar de politie...

Babootje

Berichten: 26255
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:36

Bah wat een engerds lopen er toch rond. Zou er een relatie zijn met de mishandeling van een veulen niet zo lang geleden in Limburg?

gentlekim
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-05-13

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:14

Gelukkig heeft onze stalhouder aan de Lagewald veel geregeld: de merries staan nu snachts aan de weg met veel licht en constant opnames van meerdere camera's en vol in het zicht van het huis. Dus als hij/zij komt zal het opgemomen worden. Ook snachts. Gelukkig pff

xSmile
Berichten: 38
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:20

zijn er ook al ruinen mishandeld in groesbeek en malden?? im en een vriendin hebben 2 ruinen staan in groesbeek...

xJolly
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-07-13

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:33

Ook ik woon in de buurt, en vraag me ook af er ookal ruinen zijn mishandeld?
En of hij/zij ook Shetlanders etc pakt, of alleen paarden en pony's

Rais

Berichten: 1036
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: GROESBEEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:53


Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 14:16

Heb em gedeeld op fb

xSmile
Berichten: 38
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:06

dat is de vader van een vriendin van me:)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:01

Nu weer in limburg...

edit; en in belgië is het ook bezig..

stalnijmegen

Berichten: 4562
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: schijnbaar niet verweg genoeg van het gezeur

Re: Paard mishandeld in Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:56

In België was t al bezig, dat veulen is al weer even geleden.

Arme kelsey wat hebben ze t diertje toegetakeld. Nogmaals veel sterkte voor eigenaresse carolien