Vandaag plaatste de Duitse dressuuramazone Isabell Werth op haar facebookpagina een video van haar en haar voormalige Grand Prix paard Satchmo (Sao Paulo x Legat). Op de video is te zien dat Werth de inmiddels 19-jarige Satchmo nog alle Grand Prix oefeningen kan laten doen. Het bijzondere hieraan is dat ze dit doet zonder zadel of stang en trens. De bruine ruin wordt alleen met een halster gereden.
"Ik ben erg blij jullie Satchie met zijn 19-jarige leeftijd te kunnen tonen hoe topfit hij nog is. Hij doet al deze oefeningen op een halstertje.", aldus Werth op haar Facebook pagina.
Wat geweldig om te zien, op die leeftijd en dan met zoveel plezier op een halstertje de oefeningen doen. Echt genieten!
xxrossiexx
Geplaatst: 06-02-13 21:05
Leuk filmpje, maar zal dit niet wat te doen hebben met de commotie die ze kreeg over het inrijden bij een wedstrijd? Daar kreeg ze commentaar op de rolkuur.
Aukelizzy
Geplaatst: 06-02-13 21:05
Grappig om te zien. Leuk filmpje; "lol met je knol"...
piepenfiets
Geplaatst: 06-02-13 21:06
Mooi hoor! Heeft vast niets te maken met damagecontrol na de rk video van haar eerder deze week
ik vind het beeld eerlijkgezegd niet echt een fijn. ik vind het knap dat ze zo zonder zadel kan rijden op dat niveau. maar ik vind het paard redelijk veel achter de loodlijn lopen en dat ze ( te ) veel druk op de teugels geeft
Yolien
Geplaatst: 06-02-13 21:21
Heel knap! Erg leuk om te zien hoeveel plezier ze hebben. Wat ik wel jammer vind, is dat Isabel, als voorbeeld van de toekomst in zo'n filmpje geen cap draagt, maar dat terzijde
Coloured
Geplaatst: 06-02-13 21:21
Echt gaaf. En dit is pas echt lol hebben met en op je paard. Heb het zelf ook gedaan op deze manier alleen wat niveautjes lager natuurlijk , maar ik vond het ontzettend leuk om te doen en daarbij is het ook erg goed voor je zit!