JA: Sfeerverslag door Bokkers Joolien & Charles

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

JA: Sfeerverslag door Bokkers Joolien & Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 19:51

* http://www.bokt.nl
Joolien & Charles

Afbeelding
Charles en Joolien als persdames!
Geef mij maar Amsterdam!!!

Toen Joolien nog een Joolientje was, ging zij regelmatig met mama naar Jumping Amsterdam. Inmiddels is Joolien geen Joolientje meer en gaat Joolien graag met haar vaste concoursmaatje Charles naar de grotere evenementen. Dit keer werden wij vergezeld door bokker Fred_Kroket die we nog niet hadden gemeet. Nou, dat was een gezellige boel!

Om 3 uur spraken we af bij de RAI en na het regelen van alle kaarten waren we binnen! We waren allen in een licht euforische staat omdat we al meteen zin hadden in het feest. Een van de redenen dat wij er heen gaan, want ja, het springen is immers een leuke bijzaak :D
Al na 10 minuten liepen we pal langs Anky die lief glimlachte naar me. Mijn pennyhart sloeg even over. Uiteraard liet ik dat niet merken en bleef ik koel zoals Joolien het betaamd, ik ben immers al eens met haar op de foto geweest tijdens de Anky fanclubdag...

We liepen door naar de inrijring, onze vaste hangplek. Toen we daar aan kwamen moest ik de dames in toom houden toen zij de ridders te paard in het visier kregen. Niet vanwege de paarden, nee joh! Maar vanwege het mannelijk schoon op de wilde hengsten. Onze zoektocht naar lekkerste ruiter van het concours kon daarmee gestaakt worden, aangezien de enige springruiter die daarbij in de buurt kwam heel knap was, maar alleen met cap op... En zeg nou zelf, deze ridder is toch goddelijk?
Afbeelding

De dames moesten natuurlijk in contact komen met deze heren en lief lachen was daarbij niet genoeg. Na hun tweede show s’avonds stonden wij in onze vaste hangjongerhoekje stiekem moed in te drinken toen ze in de inrijpiste verschenen. Meteen begonnen de dames te giebelen. Ik stiekem ook, maar ik bleef koel en stoer aangezien ik al hartstikke bezet ben. We dachten dat de heren er dorstig uit zagen en besloten ze te paard een biertje aan te bieden, dat sloegen ze niet af en het ijs was gebroken (lees: we gingen uit ons dak want oeh wat waren ze leuk :D ).
Afbeelding
De biertjes delen :D
Afbeelding

Op weg naar onze vaste hangout, levensgevaarlijk, vraag maar aan Fred_Kroket!
Afbeelding

Op de hangout.
Afbeelding

Meestal hangen we wat rond bij het inrijden, maar de sixbar moesten we toch even live zien. Eigenlijk meer omdat Charles een kanon van een lens mocht lenen, waarbij ze bijna voorover van haar stoel viel tijdens het gebruik daarvan. Het leverde wel een paar gave platen op!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Piet er zit wat op je hoofd!
Afbeelding

Oh ja, het springen, daarvoor kwamen we tenslotte! Het was heel leuk, ze gingen bij de sixbar heel hoog, 1.90 mtr om precies te zijn en ik weet het niet maar ik ga daar liever onder door ofzo.
Afbeelding

De rubriek erna was ook spannend waarbij een Fransman won. Of een Italiaan... Of een... Nee volgens mij was het een Fransman...

Terug naar de sfeer, die was goed, het was druk ondanks de dure kaarten. Het strodorp was goed voorzien van dure meuk en blitse blingbling rijspullen, maar hey, als ik bling bling wil zien ga ik wel naar de Toppers, aldus een bezoeker. Jammer dat de betaalbare stands steeds minder worden en dat het strodorp elitair aan doet. Zo ook het eten, €8,95 voor een salade is niet grappig. Zo ook de drankjes s’avonds, je zou spontaan uitdrogen van de prijzen van €2,60 voor een colaatje. Echter, hadden we wel wat vocht nodig gezien Glennis Grace de boel aardig wist op te zwepen! Het was gezellig druk en er werd volop gedanst.
Afbeelding

Intussen was ik de dames alweer kwijt, die waren op ridderjacht gegaan. Even later vond ik ze terug op een staantafel, dames, het is de bedoeling dat je naast de tafel staat, niet erop... :') Maar wel met de ridders om hun heen, nu wel in gewone kleding overigens. Helaas hadden de mannen zoveel aanspraak van vrouwelijk schoon dat er verder niks gebeurde behalve heel stoer wat mailadres uitwisselingen tussen Charles en Yann, en Charles en Romain, vanwege de foto’s (jaja, geloof er niks van!).

Na al dat gedans en gelach werd het tijd om afscheid te nemen, het was weer een leuke maar vermoeiende dag!! In maart gaan wij weer naar Indoor Brabant om verder te feesten en leuke dingen mee te maken!

Fotocredits gaan naar Charles en uiteraard is het ook niet toegestaan de foto’s zonder toestemming te gebruiken. (Helaas zijn door omstandigheden sommige foto’s gemaakt met een mobiele telefoon.)

Joolien & Charles

Verwant artikel
[VN] HK: JA: LIVE vanaf 12.30 Kür op Muziek! *praat mee*
[VN] Jumping Amsterdam: dressuur, springen en sfeer

Anoniem

Re: JA: Sfeerverslag door Bokkers Joolien & Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:03

Haha dank je wel! Het was weer leuk :D

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:06

Leuk verhaal, dus de schone Marianne hoefde niet geschaakt te worden. Inderdaad, de foto's zijn ook prachtig.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:12

Haha! Jullie hebben je vermaakt :D

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:15

Haha leuk. :D Zo te lezen hebben jullie je primaaa vermaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:15

Sjoert schreef:
Haha! Jullie hebben je vermaakt :D

Dat hebben we zeker haha! Moet je met Indoor Brabant maar met ons op pad gaan :D

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:03

Leuk verslagje Charlotte en Jolien! :)
Ziet er heel gezellig uit!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:14

Wat een super leuk verslag! :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:14

SJEEEEZUUUUS! Geniaaaaal verslag! Ik heb me echt ziekgelachen, ongelooflijk vermaakt, lekker gevreten bij de FEBO (broodje paard was in trek) lauw bier gezopen en keihard mijn harses gestoten aan die uitschuifbare living... Ik vraag me af hoeveel ruiters na een paar biertjes tegen hun eigen uitschuifbare living zijn geknald! :')

Ladies, tot Indoor Brabaaaaaaaaaaaant!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:15

Fred_Kroket schreef:
SJEEEEZUUUUS! Geniaaaaal verslag! Ik heb me echt ziekgelachen, ongelooflijk vermaakt, lekker gevreten bij de FEBO (broodje paard was in trek) lauw bier gezopen en keihard mijn harses gestoten aan die uitschuifbare living... Ik vraag me af hoeveel ruiters na een paar biertjes tegen hun eigen uitschuifbare living zijn geknald! :')

Ladies, tot Indoor Brabaaaaaaaaaaaant!!

_O-

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:17

Heel leuk verslag!

tossielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:18

Leuk verslag dames! T lijkt me gaaf jullie eens tegen te komen! Hopen meet ik jullie nog even op Indoor Brabant! :)
Laatst bijgewerkt door tossielove op 21-01-13 21:21, in het totaal 2 keer bewerkt

joepluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:18

Leuk verslag om te lezen! Mooie foto's ook trouwens!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:21

Het verslag bestaat ook uit, Anky tegengekomen, lekkere mannen, bier, lekkere mannen, ohja springen, inrijring, six bar, lekkere mannen, springen, inrijring, meerijden op tractor die de inrijring sleept, bier, zoeken naar lekkere mannen, vragen aan lange fotograaf of hij mannen met lang haar ziet, bier drinken met lekkere mannen, dansen, dansen op tafel, sjansen...

Wat wil een mens nog meer??

_O- _O- +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:23

Fred_Kroket schreef:
Het verslag bestaat ook uit, Anky tegengekomen, lekkere mannen, bier, lekkere mannen, ohja springen, inrijring, six bar, lekkere mannen, springen, inrijring, meerijden op tractor die de inrijring sleept, bier, zoeken naar lekkere mannen, vragen aan lange fotograaf of hij mannen met lang haar ziet, bier drinken met lekkere mannen, dansen, dansen op tafel, sjansen...

Wat wil een mens nog meer??

_O- _O- +:)+

Nou ik bedoel maar. *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:57

Jaaa mijn foto staat er ook tussen :D

Verbaasd me nog steeds dat je niet omviel met die lens Char!

Indoor weer? *\o/*

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:59

Haha geweldig verslag!! Zelfs ik krijg zin om naar indoor brabant te gaan, :P

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:27

Haha Char! En joo, super tof om te lezen.
Klinkt als jullie haha

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:31

Evony schreef:
Indoor weer? *\o/*

Indoor weer!! :j :j :j :j :j :D :D :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:44

Fred_Kroket schreef:
Evony schreef:
Indoor weer? *\o/*

Indoor weer!! :j :j :j :j :j :D :D :D

haha top! Ga ik het hier ook weer proberen te regelen :D

(nu blijven we wel gewoon in die vw op het terrein slapen hoor! Veel makkelijker haha)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:48

Evony schreef:
haha top! Ga ik het hier ook weer proberen te regelen :D

(nu blijven we wel gewoon in die vw op het terrein slapen hoor! Veel makkelijker haha)

Ooh ik heb nog een Opel Astra station met grijs kenteken, matrasje erin en pitten maar!!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:52

Leuk verslag zeg! Hartstikke geniaal beschreven :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:57

tossielove schreef:
Leuk verslag dames! T lijkt me gaaf jullie eens tegen te komen! Hopen meet ik jullie nog even op Indoor Brabant! :)

Je weet nu hoe we er uitzien dus schroom niet om ons aan te spreken! :)

Wat een leuke reacties allemaal! :D

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:14

dames toch.... :P

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:36

Fantastisch! :')

Prachtig verslag!