Tweede kamer wil beloning op hoofd dierenbeulen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:58

Jaike schreef:
Hallo,
dit is zekers veel te laag,
eigenlijk moeten diegene die dit doen hetzelfde overkomen!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Of is dit beetje sadistisch Verward Verward Verward ????

In ieder geval wordt er nu iets tegen gedaan, want je moet er toch niet aan denken???!!!! Boos! Boos!

niet sadistisch hoor, eigen schuld...tsss dieren zijn ook gevoelig dus degene die ze wat aan doet heb ik geen medelijden mee Boos!

jimmylover
Berichten: 2
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: ter apel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:58

Boos! als ze die vent hebben gepakt moeten ze zijn geslachtsdeel ook us flink toetakelen en dat het flink gaat ontsteken!!!!! Boos! die vent is gewoon niet wijs!!!! Boos! en die man van diecavias motten ze ook flink martelen en in de brand steken kan hij ook voelen hoe dat voelt!!!! Boos!
groetjes manon

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:04

Tallie1979 schreef:
_/-\o_ Amen!! Eindelijk erkenning voor het probleem.. Laat die schoften maar eens het gevoel krijgen dat ze vogelvrij verklaard zijn!!


Inderdaad.. oog om oog, tand om tand beleid ben ik voor!!

Mijn moeder had gisteren beelden gezien van die mishandelde en vermoorde paarden en schapen enzo.. ik ben echt blij dat ik het niet heb gezien want wat ik hoorde daar werd ik echt niet goed van en het zit nu constant in mijn hoofd. Die schaapjes waren met een stok van achteren doorboord en die stok kwam er bij hun borst gewoon uit Verdrietig Buiken opengesneden van paarden enzo... Dit is echt geen normaal persoon die dit doet Die is ook vast in staat om mensen te vermoorden.. bah wat een zieke gestoorde geest Boos! Hij moet ook maar met een stok doorboord worden!!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:09

even een mededeling
het gaat momenteel voorspoedig
de handtekeningenlijsten begin ik nu te terug te ontvangen

Minister Donners is door Henk ter Napel aangeschreven (voorzitter Stichting zinloosgewelddieren, waar we nu dus onderdeel van uitmaken als STP)

en ook het leden aantal loopt op.
De media aandacht begint na al het werk eindelijk ook wakker te worden.

Dus al met al positief
En ik wil even alle medewerkers die zich uit de naad werken een dikke pluim geven voor hun inzet.

Jullie zien het loont jongens, nu nog als het kan een gelukje graag.
Laat die mepper alsjeblieft een foutje maken.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 12:39

Gut, de overheid komt eindelijk in actie...dat werd tijd Schijnheilig

Maar ik vind de straf echt veeeel te laag. zoals die man die 1 jaar cel en 1 jaar tbs krijgt voor het verbranden van cavia's! Als zou die man het zelfde hebben gedaan voor heel veel mensen, dan krijgt ie er opeens 10 jaar bij Verward Waarom dan niet hetzelfde voor cavia's??

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 13:31

Ja dat is de vraag EVY

het is niet best gesteld met de rechten van het dier schijnbaar

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 01:17

hehe er word einlijk wat aan gedaan.
maar ik vind de straf veel te kort of levens lang of het zelfde met hem/haar doen als wat hij/zij met de dieren heeft gedaan!
en een beloning zou ik niet eens hoeven ik zou al blij zijn als ik hem/haar kon aangeven als ik een tip zou kunnen geven of wist wie het was!!

weet je wat het is het lijkt of het is zo het komt steeds dichter bij.
en bij ons is vrijdag bij ons thuis de telefoon gegaan omdat bij ons op de manege de stroom het nie meer deed .en me vader maakt op de manege de sroom wel eens en zo. want er werd die avond eten gebracht want zaterdag was er les.
die mensen die het eten bracht hadden geen strom en roken een brand lucht.en die dachten kort sluiting. dus me vader er gelijk heen gegaan,en er kwamen nog 2 mensen bij.en ze zagen dat het raam kapot was en de gordijn was verbrand. dus ze belde de politie en toen hoorde we van de polietie dat er die nacht ook la bij een stal verderop een hooi opslag in de brand is gestoken.en naast de hooi opslag stonden de paarden.
en die agent zij toen van ik geloof niet echt in toeval,dat het nou ook weer hier is.en hij zij dat hij morgen ochtend een onderzoek wou laten doen (want om 10 uur in het donker is geen doen) toen ze alles hadden onderzocht kwam er uit dat het in de brand is gestoken maar dat het gordijn vanzelf is uitgegaan.

maar ik wil aleen hiermee zegge dat het nergens op slaat om dat soort dingen te doen wat heeft het nou voor zin om een hooi opslag in de brand te steken waar paarden naast staan of een manege. wat kunnen die dieren er aan doen.
ik denk dat als je zoeits doet dat je gewoon knetter gestoord bent.
en geen hart hebben.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 10:28

Wat erg snoocky.
Je hebt heel wat gekken loslopen hoor. En brand is één van die dingen die je nooit mee wilt maken. Zeer ingrijpend kan ik je navertellen.

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:44

bedankt voor je reactie

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:44

ik zit namelijk ff bij een vriendin maar ik ben snoocky