Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juut schreef:Vind die sneer beetje jammer (te verwachten dat Charlotte deze punten in engeland zou halen), verder is Adelinde naar mijn mening gematst, en Edward en Anky te laag gejureerd.
Nou ja, in ieder geval is het nu nog steeds spannend dinsdag
Relaxed schreef:Vond het beeld echt niet fijn..Knap/redelijk foutloos gereden ivm de spanning, maar stang horizontaal, mond open, spierballen trainen bij Adelinde, ongelijk in het achterbeen, achterwaarts pas op de derde hulp.. Nee, beeld was niet fijn en toch zo'n hoge score..
Juut schreef:Vind die sneer beetje jammer (te verwachten dat Charlotte deze punten in engeland zou halen), verder is Adelinde naar mijn mening gematst, en Edward en Anky te laag gejureerd.
Nou ja, in ieder geval is het nu nog steeds spannend dinsdag
Jolliegirl schreef:Relaxed schreef:Vond het beeld echt niet fijn..Knap/redelijk foutloos gereden ivm de spanning, maar stang horizontaal, mond open, spierballen trainen bij Adelinde, ongelijk in het achterbeen, achterwaarts pas op de derde hulp.. Nee, beeld was niet fijn en toch zo'n hoge score..
Amen....
Vond het dit keer echt niet om aan te zien.. Sorry voor Adelinde, ben meestal wel van haar manier van rijden, zeker omdat ik redelijk wat lessen gezien heb van haar.
Maar dit was trek en prikwerk... vond het de punten niet waard..
Paard zal flink last van z'n mond hebben, en adelinde weer wat spierballen erbij.
Nee...Niet mijn ding dit keer!
Cayenne, topverslagen elke keer!
Ben er erg blij mee!