Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doma_clasica schreef:Op basis van welke prestaties zat Tim in het Olympisch team? Met andere woorden. Wat had hij eerder met dit paard gepresteerd?
Doma_clasica schreef:Op basis van welke prestaties zat Tim in het Olympisch team? Met andere woorden. Wat had hij eerder met dit paard gepresteerd?
Sientje schreef:Doma_clasica schreef:Op basis van welke prestaties zat Tim in het Olympisch team? Met andere woorden. Wat had hij eerder met dit paard gepresteerd?
Staat in t verhaaltje. Vier jaar geleden werd 'ie bijvoorbeeld individueel 15e met Oncarlostijdens de OS.
Sannnn schreef:Het is altijd zo makkelijk om commentaar te geven. Maar ze rijden wel mooi op de OS, dat kan niemand van ons zeggen. 12e worden op een 4* wedstrijd is niet niets, daar is een B cross winnen niets bij.
Doma_clasica schreef:Sannnn schreef:Het is altijd zo makkelijk om commentaar te geven. Maar ze rijden wel mooi op de OS, dat kan niemand van ons zeggen. 12e worden op een 4* wedstrijd is niet niets, daar is een B cross winnen niets bij.
Tuurlijk is het knap. Ik vraag mij alleen af of de beste Nederlandse ruiters in het nederlandse team zitten.
Heb mijn twijfels dus bij Tim.