Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Pfoe wat een mazzel, als het hoofdstel af was gegaan had je de grootste ongelukken gekregen.
Een vraagje (heb er niet zoveel verstand van) waarom rijdt die volgwagen dan ook niet wat harder door? Of is het de bedoeling dat de paarden iets ingehouden worden?
maaikj schreef:@ Amaris, er zijn nog 12 andere paarden achter die auto.. Hij remt wel af, alleen heel geleidelijk..
Amaris schreef:maaikj schreef:@ Amaris, er zijn nog 12 andere paarden achter die auto.. Hij remt wel af, alleen heel geleidelijk..
Dat snap ik wel dat ie niet bats gelijk op de rem gaat, maar zelfs het geleidelijk afremmen zie ik niet. Vlak voordat hij stopt (en dat gaat dan nog vrij plotseling vind ik) moet het paard nog behoorlijk galopperen om het bij te houden.
Dat viel me gewoon op.
liljebo schreef:Lijkt me dat die riem juist niet strak zat.... anders kan er toch niets achter blijven hangen? Maar ik kan het niet zo goed zijn... ik heb het idee dat het hier om zo'n soort beugel met opzetbitje gaat? Kan mij vergissen...
Ze hebben het met goed gezond verstand opgelost, volgens mij. De auto kan niet zomaar op de rem gaan, want dan gebeuren er nog meer ongelukken. Complimentje voor de collega, die ernaast gaat rijden en helpt.