Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zoepahhpaula schreef:Zie liever iemand anders in haar plaats gaan eerlijk gezegd...die hebben er op dit moment harder voor gewerkt..en gun t iemand anders ook wel eens...
zoepahhpaula schreef:Zie liever iemand anders in haar plaats gaan eerlijk gezegd...die hebben er op dit moment harder voor gewerkt..en gun t iemand anders ook wel eens...
zoepahhpaula schreef:Laatste paar x liep sali ook geen 80% meer anders..Maargoed..ieder z'n mening...ik gun t Edward iig sowieso, die heeft wel wat pech gehad op dat gebied..
Janine1990 schreef:zoepahhpaula schreef:Laatste paar x liep sali ook geen 80% meer anders..Maargoed..ieder z'n mening...ik gun t Edward iig sowieso, die heeft wel wat pech gehad op dat gebied..
Ze zijn er ook nog niet...
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je mensen kunt gunnen wat je wilt... Je kunt alleen niet op gunnen een team samenstellen. Zo werkt sport in z'n algemeenheid niet.
En wat betreft het harder werken uit je eerdere post, ik denk niet dat Anky minder hard hoeft te werken voor een plekje in het team dan een Edward, of een Hans Peter. Ze werken allemaal even hard, en hebben allemaal dezelfde scores te behalen om hun teamplek te behouden.