Amazing Star verkocht naar Japan

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lotte_
Berichten: 6600
Geregistreerd: 31-05-06

Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-12 11:08

http://www.uytert.nl


Afbeelding
De hengst Amazing Star is verkocht naar Japan aan Mevr. Tamiko Muramatsu. De ruiter die hem daar gaat rijden is Mr. Makino, die hem verder gaat opleiden met als doel de Olympiade 2016 in Rio de Janeiro. De bemiddeling kwam tot stand via Frank de Kok Dressage Horses B.V. ‘We hebben dit voorjaar de hengst Doi Doi Doi (Vivaldi x Gribaldi) ook via Frank naar dezelfde stal verkocht. Deze mensen zochten nu een 7-8 jarige met als doel de Grand Prix Dressuur en Doi Doi Doi bevalt zo goed dat ze bij ons terug gekomen zijn. Ze hebben Amazing Star bij ons uitgeprobeerd en dat klikte zeer goed dat hij snel verkocht was, maar dan heb je natuurlijk ook nog alle bloedtesten voor Japan, en die waren gelukkig allemaal goed”, aldus Joop van Uytert.

Amazing Star won onder Theo Hanzon de Pavo Cup voor 5-jarige dressuurpaarden en de KWPN/KNHS Hengstencompetitie klasse M. Ze hebben de laatste maanden 4 x gestart in de klasse ZZ Licht en 4 x gewonnen. Theo Hanzon, “Het is natuurlijk jammer dat zo`n fijn paard verkocht wordt, maar je weet als paarden het goed doen en ook veel vraag naar komt’.

Amazing Star is een zoon van Flemmingh uit Thalia Vrouwe v. Ferro x Donnerhall. Zijn moeder is een volle zus van de recent Nederlands Kampioen Dressuur Glock`s Undercover van Edward Gal. Amazing Star is gefokt bij de Fam. Hendriksen in Lunteren en was in eigendom van Joop van Uytert en Wegra Investment uit Loosdrecht.
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 29-06-12 17:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: ON --> VN

Instagram @duitserijpony_goldenboy


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Re: Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:46

Hij dekte weinig, dat zal het belangrijkste zijn
Ik heb er een bloedveulen van maar dat is een uitzondering en wel de vraag op dit moment

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:41

Ik heb met deze hengst mogen werken tijdens stage bij van Uytert, toen ging hij net naar de verrichtingen. Geweldig dier wat dat betreft. Heel veel succes voor de nieuwe eigenaren :)

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Frenka

Berichten: 2674
Geregistreerd: 15-09-06
Woonplaats: ergens in het Brabantse

Re: Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:44

ook de hengstenboeren moeten keuzes blijven maken. Hopelijk horen we in de toekomst nog iets van AS.

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 18:55

ik vraag me af of we er ooit weer van horen, dat ligt niet aan het paard, maar ik denk aan de ruiter

Leef: neem en geef!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 19:26

Knakker schreef:
ik vraag me af of we er ooit weer van horen, dat ligt niet aan het paard, maar ik denk aan de ruiter


Dat denk ik ook dat is vaak met die verkopen naar Azië, jammer hoor

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:07

ik wens de nieuwe eigenaren iig heel veel succes met AS

ben benieuwd of we er iig nog wat van gaan horen

Megacarmen
Berichten: 1341
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Oud-beijerland

Re: Amazing Star verkocht naar Japan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:51

Ikzelf heb ook een nakomeling van AS! Ben er zeer tevreden mee.

Jammer dat hij verkocht is, maar hoop dat hij het goed gaat krijgen en dan we iets van hem horen in 2016!

~Beijing (v. Painted Black *2006-2013*), Graceful H (v. Amazing star *2011* Sport dr + D-OC + ZZZ) en Hasta Luego M (Laurano *2012*)~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Athena1982, Baredawn, Gee, MirjamRobin, PLK, Poekkie, Thioro, Toushie en 28 bezoekers