Bokt op de Olympische Spelen in Londen! *input gevraagd*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Bokt op de Olympische Spelen in Londen! *input gevraagd*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 09:24

* http://www.bokt.nl

Afbeelding

Nog 172 dagen en dan is het zover: Bokt zal voor het eerst live aanwezig zijn tijdens de Olympische Spelen! Op 27 juli breekt het spektakel los en kun je hier alle startlijsten, resultaten en inside nieuws lezen over de drie vertegenwoordigde paardendisciplines!

We zijn natuurlijk erg benieuwd hoe jullie het liefste op de hoogte willen blijven van de gebeurtenissen op de Olympische Spelen. Wat zien jullie het liefste op de voorpagina verschijnen? Waar moeten we volgens jullie extra aandacht aan besteden? Welke ruiters en mensen-achter-de-schermen/teams zien jullie het liefste geinterviewd en wat zou volgens jullie een fijne manier zijn om nog sneller op de hoogte te zijn van al het lief en leed in Londen? Hoe zou de voorpagina er volgens jullie uit moeten zien?

Natuurlijk willen we ook graag weten wie er allemaal nog meer aanwezig zijn in Londen. Ga jij kijken bij een van de disciplines? of ben jij misschien werkzaam als vrijwilliger? Zit je met een "Bokt groet Edward" spandoek op de tribune of loop je de polonaise in het Holland Heineken House? Laat het ons weten!

Er zijn ideeën om tijdens de Olympische Spelen een boktmeeting in Londen te organiseren. Eén van de locaties zou bijvoorbeeld het British Museum kunnen zijn, dat speciaal voor de Olympische Spelen met een enorme paardententoonstelling komt. Lijkt je dit leuk en ben jij van de partij? Meld het hier in het topic!

Bokt is op zoek naar zoveel mogelijk leuke en uitvoerbare ideeen om de thuisblijvers tijdens de OS nog beter van dienst te kunnen zijn. Waar wil jij van op de hoogte worden gehouden? Wat wil je juist niet zien? Alle input is welkom!

Bokt: van 25 juli tot en met 11 augustus live vanuit Londen!

samoth

Re: Bokt op de Olympische Spelen in Londen! *input gevraagd*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:38

Intervieuws van Nederlandse en belgische ruiters, coaches, instructeurs en grooms!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:42

Citaat:
Natuurlijk willen we ook graag weten wie er allemaal nog meer aanwezig zijn in Londen. Ga jij kijken bij een van de disciplines? of ben jij misschien werkzaam als vrijwilliger? Zit je met een "Bokt groet Edward" spandoek op de tribune of loop je de polonaise in het Holland Heineken House? Laat het ons weten!

Er zijn ideeen om tijdens de Olympische Spelen een boktmeeting in Londen te organiseren.
Een van de locaties zou bijvoorbeeld het British Museum kunnen zijn, dat speciaal voor de Olympische Spelen met een enorme paardententoonstelling komt. Lijkt je dit leuk en ben jij van de partij? Meld het hier in het topic!

van 5 tm 8 in londen.
7 aug bij landenwedstrijd!

twee dagen polonaise in HHH op 6 en 7 aug
en uiteraard in voor een boktmeeting :Y)

verder idd zoveel mogelijk ervaringen/interviews van iedereen, fans, publiek, aanwezigen, deelnemers etc

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:45

Th0mas schreef:
Intervieuws van Nederlandse en belgische ruiters, coaches, instructeurs en grooms!

+1
Dat vind ik altijd erg leuk, maar dat gebeurt te weinig.
En misschien is het mogelijk om backstage te gaan en daar te mogen filmen? Om eens een kijkje achter de schermen te mogen doen?
(zal wel moeilijk worden, maar lijkt me erg leuk)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 09:47

We zijn in ieder geval aanwezig tijdens de persconferenties en het moet tussendoor ook wel mogelijk zijn om af en toe iemand aan z'n jas te trekken
(mits ze natuurlijk niet druk bezig zijn. Staat zo lullig om Adelinde vlak voor haar proef nog even te vragen hoe ze haar kansen ziet :D )

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:49

Ik ben erbij!!! ik ga naar de landenwedstrijd dressuur!:)

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:53

Ik ga niet naar de OS, wel naar de PS. Ga daar een dagje dresuur kijken en verder heeel veel tennis zien, omdat een goede vriendin van mij daar waarschijnlijk aan mee doet :-)
Maar goed, de OS: ik zou inderdaad ook wel graag interviews willen zien, zowel uitgeschreven als in een filmpje.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:20

Ik zou ook wel een verslag uit de inrijring willen als dat kan. Er is altijd zoveel commentaar en discussie over het inrijden achteraf. Zou het wel enorm leuk vinden om daar eens wat feiten van te weten, misschien zelfs beelden, om het commentaar te kunnen staven.
Maar heb geen idee of dat ook toegelaten wordt?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:22

Jeej!!
Gaaf dat er een Bokt delegatie bij de volledige spelen aanwezig is.
Ik ga zelf alleen naar de Eventing onderdelen en wij vertrekken daarna ook snel weer uit Londen.

Daar waar mogelijk intervieuws met deelnemers, trainers en grooms zou inderdaad super aanvullend zijn.
Veel plezier voor de correspondenten in elk geval!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:24

JAAA!! Ik ga ook :):)!

9 augustus de finale van de Kur op Muziek!

Ik ben er zelf van 7 t/m 11 augustus. En ik ga uiteraard naar het HHH. Ik weet nog niet wanneer, waarschijnlijk even kijken wanneer er leuke sporten zijn waar we ook echt kans maken!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:47

Rachelll schreef:
van 5 tm 8 in londen.
7 aug bij landenwedstrijd!

twee dagen polonaise in HHH op 6 en 7 aug
en uiteraard in voor een boktmeeting :Y)

verder idd zoveel mogelijk ervaringen/interviews van iedereen, fans, publiek, aanwezigen, deelnemers etc

idem :Y) als reisgenoot ben ik daar waar rachel is :D

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:51

Ik ga ook naar de finale van de kür op muziek. Maar het 'Bokt groet Edward' spandoek laat ik thuis ;)

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:56

Ik vindt het altijd wel leuk om dingen te weten te komen, die andere niet vragen.
Hoe schat je je kansen in, wie is je grootste concurrent, zijn vragen die ze natuurlijk regelmatig moeten beantwoorden (no offense), ook heel interessant maar buiten die vragen ben ik altijd benieuwd naar zaken als, met wie zou je het liefst een dansje doen van de deelnemende ruiters of amazones? Wat is je ideale vakantie? Waar mogen we Edward voor wakker maken midden in de nacht? Met een boek op de bank of de hele avond in de kroeg? Beetje meer info over de personen zelf :j

Verder ben ik benieuwd of de spanning ook te voelen is bij onze Nederlandse Toppers, voor de Olympische Spelen moeten zelfs zij wel nerveus zijn toch??

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:02

ik zou het leuk vinden als ALLE disciplines behandeld worden,niet alleen dressuur maar óók reining bijvoorbeeld..

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:02

Stiekem was het bij mij wel de rede dat ik hier heen wou. Ik was zo'n fan van de combinatie. Heb ze twee keer gezien en elke keer weer was ik verliefd. Hoe mooi Edward Totilas reed, fantastisch en dan die punten!! Maar ook echt kippenvel momenten bezorgde het mij. Maar ook in het losrijden, stelde het paard niets voor. Geen spectaculair geshow, nee gewoon lekker vlak en mooi ontspannen over de rug. En hoe hij in de ring omtoverde tot het beste paard ter wereld. Nou fantastisch! Dat ik hem zo graag op het belangrijkste moment van de paardensport wou zien deze mooie combinatie.

Adelinde is ook echt fantastisch hoor en die maakt zeker kans! Mar het gevoel wat ik bij Edward en Totilas heb, dat kippenvel moment, dat mis ik stiekem wel.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 11:02

ElCamino schreef:
ik zou het leuk vinden als ALLE disciplines behandeld worden,niet alleen dressuur maar óók reining bijvoorbeeld..

Maar Reining is geen Olympische Discipline.

Zouden jullie het ook leuk vinden om meer over de grooms en de teams achter de combinaties te weten te komen?
Bijvoorbeeld hoe het transport etc in z'n werk gaat of hoe een interview met veterinairen?

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:03

Foto's van werkelijk alles! De stallen, de wedstrijden, losrijden etc.

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:10

Cayenne schreef:
ElCamino schreef:

Maar Reining is geen Olympische Discipline.

Zouden jullie het ook leuk vinden om meer over de grooms en de teams achter de combinaties te weten te komen?
Bijvoorbeeld hoe het transport etc in z'n werk gaat of hoe een interview met veterinairen?

Jaaaa juist dat soort dingen!! :j
Hoe is het nou voor de grooms en uberhaupt het hele team achter de combinaties, is het hard werken? Is het spannend? Hebben ze ook veel lol? Wat voor band hebben ze met die paarden? Wat doen ze die dagen/weken voor, tijdens en na de proeven? Lijkt me juist heel interessant!!

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:13

Mijn mening:

-wedstrijdverslagen zijn niet zo interessant. Die zijn overal, incl. live resuls te volgen. Dat geldt ook voor het antwoord op bijv. de voorbeeldvraag uit de OP 'hoe Adelinde haar kansen ziet'.
- de meerwaarde van Bokt in Londen zou kunnen zijn: de sfeer, achter de schermen, de nieuwtjes en 'roddels', de feestjes en dat soort dingen.

editL: ik ben het dus heel erg eens met mijn voorganger Ownwise.

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:20

Jullie schreven over andere evenementen ook hele leuke sfeerimpressies met super leuke foto's erbij. Hopelijk kunnen jullie op deze manier Londen ook verslaan. Idd zoals hierboven beschreven wordt er waarschijnlijk al meerdere malen verslag gedaan van de proeven zelf. Het is juist de kracht van Bokt.nl om een sfeerimpressie te doen van rondom de proef. Dus @ Cayenne, dat is een heel goed idee. En indien mogelijk ook interviews met de ruiters zelf.
Ik ben ook nieuwsgierig als persoon die niet naar Londen gaat, hoe de sfeer op een olympische spelen nou precies is.

Ssusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:43

VinandoW schreef:
Foto's van werkelijk alles! De stallen, de wedstrijden, losrijden etc.

Ja veeeel foto's! En niet alleen van de wedstrijd, maar juist van het losrijden, trainen, verzorgen etc :)

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:53

Waar ik erg benieuwd naar ben is de accommodatie voor de paarden daar :j
Hebben ze paddock, staan ze veel op stal. Zulk soort dingen :)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:56

Foto's en filmpjes natuurlijk maar inderdaad meer de intervieuws wat er achter de schermen gebeurt. Hoe grooms zo'n spelen ervaren etc. Of hoe de eventueel mee of nagereisde familie, vrienden, partners dit allemaal beleven. :j

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:57

NiKip schreef:
Waar ik erg benieuwd naar ben is de accommodatie voor de paarden daar :j
Hebben ze paddock, staan ze veel op stal. Zulk soort dingen :)

Ik ook! En hoe ze de training doen etc!

Ik wil wel mee hoor als fotografe :')

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:00

Nou ik wil mij best als cameravrouw (videobeelden dan) ook wel als vrijwilliger naar voren schuiven. :D