Naast Hunter’s Scendix voegt Eric Lamaze nog twee nieuwe paarden toe aan zijn Olympisch paardenbestand. Het gaat om Verdi (Heartbreaker x Mr. Blue) van de Nederlandse Young Rider Stephanie van den Brink en de AES-gefokte merrie Luikka (Luidam x Renville) van de Ier Shane Breen.
Beide paarden zijn aangekocht door Amerikaanse sponsors van Eric Lamaze en aangeprezen door Stephan Conter. Beide paarden debuteerden in 2011 op GP-niveau. Verdi werd met Stephanie van den Brink dit jaar vierde op het Europees kampioenschap voor Young riders.
Dat dacht ik idd ook, als je het zo leest lijkt het een andere verdi! Laten we het hopen! Zo echt jammer zijn
Maaaikea
Geplaatst: 12-12-11 21:32
Niet te verwarren met de hengst Verdi die momenteel Maikel vd Vleuten rijdt. Dat is een Quidam de Revel. De Verdi van Stephanie van den Brink is een Heartbreaker
Goede zaken voor Stal van den Brink in Nijkerkerveen!
_Mvdbrink_
Geplaatst: 13-12-11 13:40
Onze geweldige verdi (heartbreaker)verkocht... Wat een toppaard en wat heb ik veel mee mogen maken met dat paard (groom) Echt een topper, veel talent en ambitie. Gaat het geweldig hebben daar. Wel een verlies voor onze stal en voor Stefanie, maar een geweldige kans!
Hoop hem terug te zien op de olympische spelen!
rowo
Geplaatst: 13-12-11 14:30
Goede zaken voor Stal van de Brink iig. En ik denk ook dat het wel een mooi compliment aan Stefanie is. Wie weet zien we um terug op de OS! T was iig een fijne bok!
Offtopic: ik zag Stefanie vrijdag rijden tijdens de finale van de Twente Cup tijdens Hippisch Hengelo. Wat was dat een een ruige bok zeg, daar gaan we vast meer van horen!
Jammer voor Stephanie. Maar wel geweldig dat een Nl YR paard naar een kampioen wordt verkocht.
haffie83
Geplaatst: 13-12-11 20:59
Vind het wel erg voor Stephanie echt erg voor haar. Is vast een klap voor haar.
_Mvdbrink_
Geplaatst: 13-12-11 21:01
Is zeker een klap voor haar, al zat het er al wel aan te komen. Maar weet ook zeker dat het voor haar geweldig is om te zien waar hij nu terecht komt. En ze heeft haar toppers Wapper (v. perion) en Wennemars (v.karandasj ) nog, maar de Verdi gaan we zeker missen op stal!