Bondscoach Sjef Janssen (61) van de Nederlandse dressuurruiters is afgelopen week succesvol geopereerd aan een tumor in zijn hoofd.
Dat schrijft echtgenote en drievoudig olympisch kampioene Anky van Grunsven vandaag in haar column in De Telegraaf. ,,We hebben de uitslag ook al. Het gaat om een goedaardig gezwel.''
De operatie vond plaats in het Universitair Medisch Centrum Radboud in Nijmegen. ,,De begeleiding en vakmanschap van artsen en verplegend personeel waren zeer professioneel. Hoewel Sjef kampt met naweeën van de operatie en nog erg moe is, verdwijnen de ergste zorgen voor ons nu naar de achtergrond.''
In de column was naast het nieuws dat het om een goedaardig gezwel gaat ook nog ander goed nieuws te melden. Zoon Yannick wordt vandaag zeven jaar.
Dat is geweldig nieuws! Fijn dat het om een goedaardige tumor ging, en vooral: dat hij er geslaagd uit is gehaald!
fargo
Geplaatst: 23-11-11 14:55
Jemig dat is niets niks, zelfs als het om een goedaardige tumor gaat, is het een hele ingrijpende operatie. Heb beide in naaste omgeving mee gemaakt. Ik hoop dat Sjef goed herstelt en veel sterkte voor hem, Anky en de kinderen.
Wat fijn dat de operatie geslaagd is. Niet niks is zo iets.
Janine1990
Geplaatst: 23-11-11 16:34
Brrrr, wat griezelig. Ik laat laatst al iets op de site, of op twitter. Maar niet waarom hij in het ziekenhuis heeft gelegen. Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan!
arans
Geplaatst: 23-11-11 16:38
Gelukkig dat alles goed is gegaan! Ik wist niet dat sjef al zo oud was
Pfew wat heftig zeg. Ook omdat het in het hoofd zit, dat is nou niet meteen de beste plek om te opereren. Ik las al op Anky's twitter dat ze blij was dat Sjeff na een week weer thuis was, maar ik begreep al niet waarom. Hopen dat hij zich snel beter zal voelen en in 2012 voor de olympische spelen weer helemaal gezond is!
Cowgirl
Geplaatst: 23-11-11 17:27
Idd niet niks al is het goedaardig, ze zitten toch in je hoofd.
Gelukkig goed gegaan en ik wens ze een fijne dag vandaag.
Tsja, dan weet je weer waar het eigenlijk om draait in het leven...dan zijn gouden medailles en WK-titels maar bijzaak. Wat zal een goede uitslag een opluchting zijn. Sterkte met het herstel! En Hiep Hiep Hoera voor Yannick!
Plaisir
Geplaatst: 23-11-11 20:02
Heftig! Gelukkig is het goed verlopen, hopelijk voelt hij zich snel weer beter