9 januari 2001: Bokt werd geboren als klein hobbyproject op de spreekwoordelijke zolderkamer. 9 januari 2011: Bokt is de grootste paardensite ter wereld.
In samenwerking met de redactie van Bit geeft Bokt eenmalig een magazine uit. Vol verhalen over ons, maar vooral ook over jullie. Over hoe we begonnen zijn. En waar we nu staan. Hoe Bokt paardeneigenaren kan helpen met ervaringen en gedeelde kennis. Maar ook een (digitale) schouder biedt op het moment dat het tegenzit of een podium als je wel van de daken af kan schreeuwen wat jij en je paard bereikt hebben.
En mocht dat nog niet geheel overtuigen: in het magazine vind je een prijsvraag met een waanzinnig prijzenpakket. Bokt is 10 jaar, dus jij kunt kiezen uit 10 prijzen. En daar zit voor iedereen wat wils bij. Ga je voor de dressuurles van Sander Marijnissen? Of maak je liever kans op een cursus bij Annemarie van der Toorn? En kun je wel kiezen tussen een boomloos zadel of een bodyprotector?
Het magazine komt samen met Bit uit op 16 december, ben je abonnee van Bit krijg je hem dus al thuisbezorgd. Nog geen abonnee? Wij maken het jullie graag gemakkelijk: via de link hieronder kun je nu alvast jouw Bokt-magazine bestellen zodat je het als één van de eersten in handen hebt. En wil je graag meer leesvoer: ga dan voor 1 van de combinaties met Bit. En ook Bit trakteert: geef je drie vrienden een Bit+Bokt Magazine cadeau dan is jouw Bit+Bokt Magazine gratis!
Voor de mensen die nu bestellen (voor 27 november) hebben we ook nog iets in gedachte maar daarover later meer...
Zie deze post voor het antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Dank Marlinda!
Ik heb hem ook besteld, heb een nederlandse bankrekening dus de betaling is geen probleem. Ik woon echter in België en zag te laat iets staan over buitenlandse bokkers (drukte te snel op de verzendtoets...) heeft dit te maken met de betaling of met de verzending?
CCCCC
Geplaatst: 10-11-11 14:29
Miranda06 schreef:
Lowara schreef:
ik krijg hem dus al erbij vanwege mijn BIT abbo?
Hier dezelfde vraag
Citaat:
Het magazine komt samen met Bit uit op 16 december, ben je abonnee van Bit krijg je hem dus al thuisbezorgd.
Neem aan van wel.
Mando
Geplaatst: 10-11-11 14:29
Wat leuk, ik wacht netjes mijn BIT af dus ik krijg hem ook.. gaaf hoor ben echt benieuwd.