Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Wat is er mis met zijn aankopen? Of gunnen we een ander z'n (commerciële) successen gewoon niet?
Is dit de kift van Bokt?
kleinvosje schreef:Ik word een beetje moe van de hebzucht van meneer Schockemöhle. Alles wat een beetje presteert, of potentie heeft, vertrekt naar zijn stal. In dit geval zal Metall misschien niet helemaal verhuizen, maar toch...
kleinvosje schreef:Sonja schreef:Wat is er mis met zijn aankopen? Of gunnen we een ander z'n (commerciële) successen gewoon niet?
Is dit de kift van Bokt?
Ik weet niet of het de kift van Bokt is, ik vind het alleen wel erg opvallend worden allemaal. Voor mijn gevoel is hij een spelletje aan het spelen, hoe de Nederlanders een grote hak te kunnen zetten. Heeft niets met gunnen te maken...
kleinvosje schreef:Ik word een beetje moe van de hebzucht van meneer Schockemöhle. Alles wat een beetje presteert, of potentie heeft, vertrekt naar zijn stal. In dit geval zal Metall misschien niet helemaal verhuizen, maar toch...
rowo schreef:Van wie wat Metall hiervoor? Met andere woorden: van wie hebben ze um gekocht?