Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jessie schreef:Wendy schreef:En in dat licht vind ik een diploma voor paardeneigenaren een nog betere optie dan dit plan.
Daar zijn ze ook mee bezig om dat in te stellen
annebe schreef:Wij staan ook bij zo'n dergelijke boer, die veel verstand heeft van varkens en koeien.
Maar geen verstand van paarden. Ik moet zeggen dat ik daar soms alleen maar blij mee ben en wij gewoon ons eigen ding kunnen doen.
troi schreef:Damn iedere randdebiel die een paard aan huis wil houden mag dat ook zomaar! Ook maar een diploma dan, en voor het houden van konijnen (mag ook iedere randdebiel) en ook voor het hebben van een hond (weet je hoeveel ongelukken dat op jaarbasis oplevert) en en en en................
Wendy schreef:[Daar kan ik me best iets bij voorstellen eigenlijk... want juist als je wilt doen wat niet helemaal standaard is, dan is het heel fijn om die ruimte te hebben en te behouden
Ik heb ooit ook op een stal gestaan waarvan de eigenaar mij wilde vertellen hoe ik met mijn paard om moest gaan. Ik was heel snel weg kan ik je vertellen. Dat bepaal ik namelijk zelf wel
Wendy schreef:troi schreef:Damn iedere randdebiel die een paard aan huis wil houden mag dat ook zomaar! Ook maar een diploma dan, en voor het houden van konijnen (mag ook iedere randdebiel) en ook voor het hebben van een hond (weet je hoeveel ongelukken dat op jaarbasis oplevert) en en en en................
En voor het krijgen van een kind uiteraard![]()
![]()
![]()
juliomariner schreef:Jij hebt misschien wel verstand van een paard maar er zijn er ook genoeg die dat niet hebben en zelf dus uitmaken hoe ze met hun paard omgaan terwijl dat niet goed is
Auroraluna schreef:“Er zijn pensionklanten die weinig specifieke paardenkennis hebben. Deze groep mensen heeft deskundige begeleiding nodig.”
Dit zijn toch ook vaak mensen die helemaal niet zitten te wachten op deskundige begeleiding.