Kleuter vindt geslachte pony

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
barasi
Berichten: 11
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: egmond aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:05

jesus, echt erg hoe kunnen ze?
ik zou het niet eens kunnen!
echt erg armn paardje en dat jongetje zal ook wel geschrokken zijn
suzan

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:46

jezus wat een K*t verhaal zeg Huilen jongetje er een trauma aan En paardje dood Huilen Zullen hun i vermorden op lngzame wijzen Boos!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:32

Vanavond was bij SBS6 op het nieuws dat er in Loosdrecht ook een Shetlander is mishandelt. Bij een zogende merrie is de vulva opgesneden en zijn de tepels eraf gesneden. Moeder en veulen zijn met spoed naar de faculteit in Utrecht gebracht.
Het blijft dus niet rondom Enschede, het mishandelen. Schijnbaar worden er mensen op een idee gebracht. Jezus wat leven we in een zieke maatschappij!!!!!!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:33

Ik woon in Enschede en er 1 straat vandaan... Verdrietig Het ponytje ken ik en de schaap ook.. Van kennissen... Scheve mond Ik heb het ponytje zelfs een klein tijdje verzorgt!! Het was geen echte verzorgpony of iets dergelijks maar ik ging er wel eens naar toe nadat ik van Jasmijn (paard) af kwam Verward
En de reactie van het jongetje die hem vond was: 'Mamaaaaa!! Er ligt een monster in de wei!!'

En voor de wei waar dat allemaal met dat ponytje was gebeurt ben ik toen dus ook aangereden door een auto Aangereden door auto http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=142347 Het heeft vast niets met elkaar te maken, maar ik vind het wel beangstigend dat ik precies ben aangereden daar bij die wei Verward !! Maarja..
En er is trouwens opnieuw een schaap afgeslacht... Maar er is daar verder nog niet veel nieuws over, en dat schaap 'ken' ik ook niet gelukkig..

Als ik meer nieuws hierover is weet zet ik het er wel bij

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 19:34

Arme pony!!!! Ik ga hier bijna over mn nek! Dat iemand zoiets kan doen, bij zo'n onschuldig diertje!!!!! Om te janken gewoon!

Als ze 'honger' hebben gaan ze toch gewoon een blokje om naar de slagerij????

Jezus, dit vind ik echt TE erg!!! Dit doe je toch niet!! Wat zou ik graag die dader(s) het zelfde aandoen als zij die arme dieren hebben aangedaan! Helaas is dit allemaal grootpraat, aangezien ik maar een mewisje ben...

Arm jochie, dit vergeet hij zijn leven niet meeR!!! Verdrietig

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 08:28

Boos! Boos! ~~}> ~~}>
gatver de gatver.
zulke mensen die dat doen zijn echt ziek.
die moeten ze opsluiten(als ze ze te pakken krijgen) en voor altijd opsluiten, want ze zijn een gevaar voor de maatschappij.
en dan dat jongetje, die houdt er vast een trauma aan over

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgiƫ, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 00:21

Die mensen moeten echt ziek zijn in hun Ziek
Zo gruwelijk een dier doen afzien en afslachten voor de fun.

ZIEKELIJK !!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:06

Er is gisteren weer een schaap het slachtoffer geweest Verward.. En de dader is nog steeds niet gepakt

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:39

JEETJE MINA IK KAN HIER ZOOOO KWAAD OM WORDEN WAAR SLAAT T TOCH OP KENNEN ZE NOU NOOIT NORMAAL DOEN IK ZAL EENS TUKKEN UIT HUN SNIJDEN! Boos!:(:(:(:(

(zit hier echt te flippen achter me pc )

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 14:56

erg eigenlijk, waar een mens toe in staat is....puur en alleen maar voor een kick, of om in de krant en op tv te komen, media geil, maar dat er onschuldige dieren onder moeten lijden, omdat ze helaas paden kruisen met deze zieke mensen, maakt het nog vele malen erger, heb ik liever dat ze elkaar door de hersens schieten, maar nee want ene medemens kan nog wat terug doen, en een gedrogeerde pony niet.....

nancy_d

Berichten: 267
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:00

ik vin ut egt kk mense!! sorry hoor maar ik ben echt boos!! Boos! Stoom uit je oren
ik vin het echt super zielig hoe kunnen ze dat doen?
ik snap zulke mensen niet
ik vin ut echt zielig! Huilen

rainbowcash

Berichten: 882
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:23

gaat goed he met de wereld!!!! wat een debielen!!!!!!! DIE SPOREN ECHT
NIET! dat arme paard die zo ontschuldig! wat een klootzakken zeg! Boos! en dat arme jongentje die dat paard zag liggen echt zielig........... Huilen

cream_1986
Berichten: 706
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 21:20

Als ze zo iets zouden doen en ik er achter zou komen wie ze zijn, zal ik ze uit woede waarschijnlijk zelf slechten! Stoom uit je oren Neej, de ponnie was nog niet dood toen ze begonnen, doe overleed pas NADAT ze klaar waren! Huilen Waarom hoor je dit steeds vaken? WAAROM?! Ik dacht dat de mens in de loop der jaren wel wat verstandiger zou worden als het aa nkwam op (huis)dieren en zo. Dierenleed... on aanvaardbaar... Zij zijn groot en ik is klein!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 10:05

ik heb een mail gehad van dierenleed
en die hebben mij foto gestuurd van de pony
ik ging haast over me nek
die foto's zijn zo vresselijk
ik zal ze hier ook maar niet plaatsen ze zijn gewoon te erg

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 14:34

Verselijk gewoon!

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:47

vet erg!!! om te janken Huilen ik zou ze het liefst in elkaar timmeren

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 19:33

Simpelweg gewoon extreem ziek! damn.. dat er zulke mensen bestaat
Ik kan er gewoon de woorden niet voor vinden, het is gewoon zo verschrikkelijk Verdrietig

Ben er zo Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! om! echt zo kwaad niet normaal..

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:56

ooh wat zielig......Boos! een wat een kutstreek van die mensuh man.......dammmmmn!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat ze die gast te pakken krijgen en op sluiten voor 2xlevenslang!!!!!!!!!!!!!!!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:12

Ik ben inmiddels al zo ver dat ik ze 's nachts niet meer buiten laat staan.
Ik heb zoiets van " better save then sorry"


echt vreselijk dat mensen zulke dingen kunnen doen...ik bedoel dat ze elkaar afslachten heb ik dan nog liever dan zo'n onschuldig pony'tje.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 18:43

ik weet niet of dit dezelfde pony was maar latst op het nieuws was er ook dus een shetlander helemaal aan stukken en gesneden en ze hadden gewoon dat vlees mee genomen.gaan dan naar de slagwer als je een stukje biefstuk wil he!ik zat zowat te janken toen ik die beelden op tv zag.en dan ook nog bij een schaap een stok in zijn reed duwen.echt BAHHH.zo zielig!

mielotjuhh
Berichten: 11
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:14

ik ben paardjuhh ook maar ik kan ff niet op me naam komen!
ik weet wel dat ze geen n8 merries krijgen omdat hij een puppy inmiddels heeft en heel blij!
hij heeft nergens last van gehad
alleen de ouders!
het is super erg dat iemand dit doet Boos! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren als ik er 8ter kom wie zoiets op de geweten heeft he!
dan zwaait er wat-:(- Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

*Nikky*

Berichten: 37
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:27

Dit is gewoon niet normaal meer....
Als ze dit bij mensen zouden doen dan word er een heel leger opgezet..
en bij dieren Boos! ze moeten er iets aan doen!!
Ik lees er haast wel iedere dag iets van..