Kleuter vindt geslachte pony

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:16

Stomme KUTKOPPEN !!! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Echt zieke geesten die dat in hun kop halen Huilen Ik wou dat ze pgepakt werden en de doodstraf kregen. MAAR wel op de zelfde manieer doodgemaakt worden als dat ze die dieren hebben vermoorde > LEKKER STUKKEN VLEES ERAF SNIJDEN EN ZE OOK DOOD LATEN BLOEDEN Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:02

Gisteren, of eergisteren oid is er ook een paard/pony in Tilburg mishandelt en aan zijn verwondingen overleden. Het was aan de Bredaseweg geloof ik. Hij/zij is gevonden met zware wonden aan het hoofd en de geslachtsdelen.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:09

jezus nie normaal tog dis egt erg dus he pffffffff

Dreeke

Berichten: 2436
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Wolphaartsdijk (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:31

Jeetje je hoort het steeds vaker van dit soort dingen, ik vind het echt walgelijk en dood eng, staks wordt het weer zomer en staat mijn paard ook weer op de wei, voor mijn gevoel kunnen ze er dan makkelijker bij dan dat ze op stal staat. Ik kan hier wel om janken dat er zulke zieke mensen zijn!! Verdrietig

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:37

[[url]size=18][color=blue]LadyFilou schreef:
Hoe ziek kun je zijn,...??
God allemachtig... laatst was dr ook n doorstuurmailtje van n afgeslachte & misbruikte pony.. Egt zielig! Hoe die dan aan zn einde komt.. daar wordt je niet vrolijk van
Ik vin ook dat de mensen die dieren Zó afslachten, net zo afgeslacht moeten worden!
[/url]


Ik krijg die doorstuurmail ook, het is dezelfde pony... Ik ben wel vreselijk kwaad geworden op degene die dat mailtje heeft gestart. Met zo'n doorstuurmailtje kreeg bijvoorbeeld ook mijn zusje van 11 die foto's te zien. Die kwam zowat huilend naar mij toe [/size][/color]


Hoi mensen!
Ow dit is echt niet meer te geloven, hoe kan iemand zo in de war zijn?
Nou jah in de war...psychisch gestoord mag ik denk wel zeggen! Huilen
Het stukje dat ik hierboven gekopieerd heb is door een paar mensen geschreven op de vorige pagina, en het klopt dat veel mensen zo'n mailtje krijgen maar het is bedoeld om je handtkening te zetten op stopdierenleed.nl, het is dus niet bedoeld om mensen aan het schrikken te maken, maar om mensen juist te laten zien wat voor gekken er rondlopen en dat daar wat aan gedaan moet worden!
Ik heb zelf een paar maanden terug ook zo'n mailtje gehad en ik ben erg geschrokken en ik heb meteen mijn handtekening gezet want zo kan het niet langer! Stoom uit je oren
Ik hoop dat het mij nooit zal gebeuren want dan blijft er echt niks meer van mezelf over......en voor de mensen bij wie het wel gebeurd is kan ik alleen maar zeggen: Ik hoop ontzettend dat ze die mensen pakken die dat gedaan hebben en dat ze die net zo zullen straffen als ze bij die arme paarden van ons doen waar we zo ziels veel van houden! Ach gut