Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X__Trees schreef:Hera schreef:Oei, en ik ging naar de clinic nu donderdag in oud-heverlee... Zou dat nog doorgaan dan?
De kans is klein denk ik? Hopelijk is hij er wel op de verkiezing! Zou hem graag zien winnen.
Had ook al iets gehoord van een Hernia?
Airborn schreef:X__Trees schreef:
De kans is klein denk ik? Hopelijk is hij er wel op de verkiezing! Zou hem graag zien winnen.
Had ook al iets gehoord van een Hernia?
in de latijnse, en dus medische, term voor een liesbreuk zit het woord hernia. Kan ff zo snel nie bedenken wat de term ookalweer verder was, maargoed.
Wel erg sneu, liesbreuk kan onwijs pijnlijk zijn.
Citaat:Er wordt gewerkt met 2 groepen van 4 goedgekeurde BWP hengsten. Het zijn stuk voor stuk interessante hengsten die zich op een positieve wijze onderscheiden in de springsport. De eerste reeks bestaat uit Cassanova, Cooper, Epleaser van’t Heike en Excenel V. Deze vijf en zesjarige hengsten behoren tot de besten van hun jaargang en hebben allen, zonder uitzondering , bewezen dat ze kunnen wedijveren met de internationale concurrentie. Het is ongetwijfeld erg boeiend om te kijken hoe Philippe Lejeune de verschillende ruiters met deze aankomende toppers verder laat trainen. Na de pauze komt de reeks oudere hengsten aan bod. Deze kleppers verdienen allen hun sporen op de internationale scène. Met Breemeersen Adorado, Der Senaat 111, Cyber van Vrijhern en Bufero van het Panishof, hebben we een kwartet hengsten die in de uitslagen van de grote internationale wedstrijden niet meer weg te denken zijn.
Hera schreef:Ja, ik vertrek rond 18u, moet maar een uurtje rijden! Heel interssant dan X-trees, wij werken ook wel met jonge paarden en pony's en heb er binnenkort zelf eentje bij dus ik kijk er echt naar uit vananvond!
En dat dressuur rijden komt wel goed, vinden wij ook heel belangrijk!
Eponastable: dan zal ik eens goed rondspieden straks of ik je zie filmen!
Mooie selectie hengsten, wordt de moeite!