Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nofrisiansvp schreef:Zou er nou niet eens opgehouden moeten worden met deze vorm van boerenbedrog? (semi) eigenaren die voor monopolygeld hun eigen paarden kopen op een veiling. Leuke show, maar het is alleen maar bedoeld voor prijsopdrijving en zelfverheerlijking. Jekkie bah
juliomariner schreef:Ik denk dat de meeste kopers denken: ik ga niet alle concoursen af om een paard te zoeken. Hier zijn ze voorgeselecteerd. Tuurlijk zaten er gister ook wat mindere paarden bij. Ook daar is een markt voor.
Dat er misschien teveel voor de paarden betaald wordt OK maar ja wat is een paard waard.
Een wijs paardenman zei eens: een paard is 2 euro/kg waard, de rest is verwachting dat je koopt.
nofrisiansvp schreef:Zou er nou niet eens opgehouden moeten worden met deze vorm van boerenbedrog? (semi) eigenaren die voor monopolygeld hun eigen paarden kopen op een veiling. Leuke show, maar het is alleen maar bedoeld voor prijsopdrijving en zelfverheerlijking. Jekkie bah
NatasjavE schreef:Wat is de afstamming van Boemerang? Weet iemand dat?
nofrisiansvp schreef:Tjongejonge jonge,
Let nou even op. Dubbeldam en Schroder cs doen de scouting, en de sponsors van deze mensen kopen de paarden. Die mensen zijn niet goed in de slappe was komen te zitten door structureel te veel geld uit te geven!!
Je zal toch wel mesjokke zijn als je een goed paard (voor weinig) kunt kopen, het niet koopt, maar het dan op de veiling voor veel geld koopt? Dat geloof je toch zelf niet?!
Ik hou er niet van voor de gek gehouden te worden. Die paarden waren al lang van de kopers, alleen hebben ze voor show er veel geld voor geboden. Leuk, maar niet mijn ding