Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
Adil18 schreef:xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
Ik weet niet of dat gaat gebeuren...Onlangs eindige Rath nog een plek boven Gal...En geen van beide reed Totilas![]()
Onderschat Rath niet hoor, die jongen is, vooral voor zijn nog vrij jonge leeftijd, errug goed!
xx_Horsiex schreef:Adil18 schreef:
Ik weet niet of dat gaat gebeuren...Onlangs eindige Rath nog een plek boven Gal...En geen van beide reed Totilas![]()
Onderschat Rath niet hoor, die jongen is, vooral voor zijn nog vrij jonge leeftijd, errug goed!
Ik zeg ook nergens dat die niet goed is, hij moet wel goed zijn om Totilas te kunnen rond rijden, maar toch, ik kan het niet laten....