Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 17:59

http://www.ad.nl

Afbeelding
Totilas.
foto: http://www.sjoert.com

De succesvolste Duitse dressuurruiters Isabell Werth, Nadine Capellmann en Ulla Salzgeber hebben geen interesse om het paard Totilas te gaan rijden. De hengst, die vele successen boekte met de Nederlander Edward Gal, is sinds kort in het bezit van de Duitser Paul Schockemöhle.

,,Totilas is onder geen enkele omstandigheid een optie voor mij'', aldus Capellmann. ,,Dit paard heeft al zoveel prijzen gehaald, daar kun je alleen maar mee verliezen.'' Ook Salzgeber ziet het niet zitten. ,,Het is mij niet gevraagd of ik het wel wil. Maar het is voor mij sowieso geen alternatief omdat ik te weinig wisselgeld te bieden heb.''

fokfanaat

Re: Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:00

als ik het zo lees wil Salzgeber wel, maar is het financiële kwestie

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:01

Ja de lat is zeer hoog gelegd met Totilas..
Dat kan je alleen maar overtreffen door de olympische titel op je naam te zetten.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:01

Eigenlijk is het wel maf, de droom van elke ruiter zou zijn om ooit een keer op "een Totilas" te mogen rijden, maar iedereen heeft zo'n enorm respect voor de prestaties van het koningsduo Edward en Totilas, dat niemand zich hieraan wil wagen.
Zal het dan toch de stalamazone van PS moeten worden bij gebrek aan andere liefhebbers? ;)

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:02

geweldig dat niemand het aandurft! Er is maar 1 optie, Edward moet er weer op ;)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:03

jaaajaaaaa edward moet er idd weer op klimmen!!! komop duitsers, blijf nee zeggen :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:04

eefje_rudmer schreef:
geweldig dat niemand het aandurft! Er is maar 1 optie, Edward moet er weer op ;)

:') die was te verwachten haha.

Ik kan het me ook wel voorstellen, de lat licht natuurlijk errug hoog als ze dat paard gaan rijden.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:05

Citaat:
Dit paard heeft al zoveel prijzen gehaald, daar kun je alleen maar mee verliezen

Tja.. ik denk dat meer ruiters/amazones in Duitsland dat denken :+ :D Ben heeeel benieuwd wie er op Toot zit als PS hem in 2011 bij het EK wil starten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:05

Ja, laten we wéér beginnen met het eindeloos herhalen dat Edward er weer op moet...... >;)

Ik zou er op dat niveau ook niet voor kiezen om zo een bevestigd top paard te rijden, daar ga je hoogst waarschijnlijk nooit mee bereiken wat er al mee bereikt is. :n Ben benieuwd waar PS mee aan komt zetten, en of er snel iemand gevonden is die een zak geld neer legt om het te mogen rijden... :=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:08

horseyfries schreef:
Zal het dan toch de stalamazone van PS moeten worden bij gebrek aan andere liefhebbers? ;)

Neehee... Edward moet net als het CDA tijdens de formatie gewoon geduld hebben.

Wachten, nog even wachten...en nog heeeel eventjes wachten en dan:

Tring, tring:

Oo herr Schockemöhle, ja ik wil er best wel over nadenken om Totilas te blijven rijden tot aan de spelen hoor....
:D :') _O- :z

nee ik denk niet dat dit echt gaat gebeuren....

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:11

Bomba schreef:
Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.

Moet zeggen dat ik dat ook wel even dacht.... :+ :D

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:11

Degene die het aandurft staat in de kijker bij de hele wereld......Kan me voorstellen dat ze voor die eer bedanken _O-

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:12

Haha degene die erop staat leidt bijvoor baat aan gezichtsverlies! Kennen jullie de afkorting die heel spottend staat voor M O F? Mensche Ohne Freunden :-) toepasbaar voor PS inmiddels

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:13

wel leuk voor Edward om dit te horen

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:13

Ik bied me ook aan :D. Vrees alleen dat mijn stufi niet voldoende zal zijn voor Herr S. :+

Bomba schreef:
Wanneer houdt dat hele Totilas gedoe nou eens op.. Ik ben het zo inmiddels echt helemaal zat en komt me de neus uit.

Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.

Lees het dan niet, als het je zo stoort. Anderen willen dit wel graag horen, dus wie ben jij om te beslissen wat er wel of niet verteld moet worden?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:16

Je krijgt er zo n gevoel bij als bij de Toppers wie wordt de nieuwe topper ik bedoel natuurlijk ruiter;-)
Zou een idee voor een programma kunnen zijn op zoek naar de ruiter voor Totilas
Binnenkort op RTL

Deutschland sucht den superreiter ;-)
Laatst bijgewerkt door Dinopino op 05-11-10 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:16

Ik vind het wel leuk en interessant om te lezen welke ruiters er allemaal wel of niet gepolst zijn en om welke reden ze bedanken.

Om de vergelijking met de formatie maar even door te trekken... Daarbij zijn we ook op de hoogte gehouden wie er met wie aan het praten was en wat de bezwaren waren.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:17

Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:18

Saar88 schreef:
Ik bied me ook aan :D. Vrees alleen dat mijn stufi niet voldoende zal zijn voor Herr S. :+

Bomba schreef:
Wanneer houdt dat hele Totilas gedoe nou eens op.. Ik ben het zo inmiddels echt helemaal zat en komt me de neus uit.

Lees het dan niet, als het je zo stoort. Anderen willen dit wel graag horen, dus wie ben jij om te beslissen wat er wel of niet verteld moet worden?

Totilas is de ruiters in kwestie niet eens aangeboden.. Zo kunnen we heel paardensportland wel bij langs gaan om om commentaar te vragen..

Denk overigens dat er veel meer mensen zijn die door dit hele gedoe Totilas-moe zijn geworden..

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:22

Ik ga nog steeds voor Victoria Max Theurer. Elke Duitse topruiter even zeggen dat ze er niet op gaan, Max Theurer kan het makkelijk behappen, blijft Victoria dus over :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 18:24

en ik denk nog steeds dat het uiteindelijk Rath gaat worden :+

Deutschland sucht die superreiter _O- Hoe kom je erop!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:24

Ik denk dat je gek bent als je als topruiter weigert om dit paard te rijden als de mogelijkheid er is. Of helemaal geen zelfvertrouwen hebt en dan hoor je niet in de topsport thuis. Kom op zeg, wat wil je bereiken, het allerhoogste toch? Nou dat kan met dit paard.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:25

Ik word gek van deze berichten... En nog gekker van de reacties: Dan is er nog maar 1 optie... Want Duitsland heeft nog veeel meer goede ruiters en amazones....

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:25

toch maar edward gal he! ;)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:27

Tja, je hebt ook altijd nog een klik met het paard nodig, hoe goed je ook kan rijden.