Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Afschieten heeft volgens hem sowieso geen zin. De dieren zouden daarop reageren door zich sneller voort te planten. "Volgend jaar zit je dan weer met hetzelfde probleem.
youngster schreef:Citaat:Afschieten heeft volgens hem sowieso geen zin. De dieren zouden daarop reageren door zich sneller voort te planten. "Volgend jaar zit je dan weer met hetzelfde probleem.
Ik vind dit wel apart... hoe plant een dier zich sneller voort dan dat ze nu doen?
Gaan ze dan ineens allemaal op hun rug liggen of wat?
Idd moeten ze hier eens duidelijkheid in scheppen. Of afschieten of bijvoeren, of beide! Er staat een hek omheen dus het is geen wild, dan zouden ze wel ergens heengaan waar WEL te vreten is.
youngster schreef:Nee das waar, maar je snapt wat ik bedoel
Alsof een dier denkt: Nou ik ga me maar snel voortplanten voordat ik neergeschoten word
Dan heb ik in iedergeval nog nakomelingen. Damn zeg...
Wat is dat voor onderzoek??
youngster schreef:Ik vind dit wel apart... hoe plant een dier zich sneller voort dan dat ze nu doen?
Gaan ze dan ineens allemaal op hun rug liggen of wat?
Idd moeten ze hier eens duidelijkheid in scheppen. Of afschieten of bijvoeren, of beide! Er staat een hek omheen dus het is geen wild, dan zouden ze wel ergens heengaan waar WEL te vreten is.
bello2005 schreef:in Limburg is nog genoeg plaats bij de wilde paarden..
wat een onzin om zomaar dieren af te schieten ..
je gaat tenslotte ook de mensen niet uitroeien omdat het 'crisis' is...
Janine1990 schreef:Adil18 schreef:DB....Ik vraag me langzaam af waar die afkorting nu echt voor staat....
Pfuh, die hebben gewoon echt geen benul van de natuur...!!!
Om die reden vragen wij ons echt af wat we met zielige pony's in de buurt moeten. DB doet er niets mee, politie evenmin....
Wij staan machteloos...
8nnemiek schreef:En de oudere merries allemaal laten steraliseren? Lijkt me een goede oplossing!
Dan houd je een paar jonge dieren over, dus elk jaar niet meer dan een paar veulens..
Zal in t begin veel werk zijn, maar als ze het daarna elk jaar bijhouden dan moet dat goed te doen zijn.