Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijnanda schreef:Mij niet bellen, ik denk niet dat mijn paard het op prijs stelt wanneer ik hem een zak aan zijn billen hangIk denk dat er dan grotere ongelukken gaan gebeuren dan wanneer er een beetje verteerd gras op de weg ligt.
wizewo schreef:Euh, officieel mag je toch niet op de fietspaden? Ik vind het een kleine moeite om binnen de bebouwde kom op de weg te rijden. Of de automobilisten daar nu weer blij mee zijn is iets anders.
wizewo schreef:Euh, officieel mag je toch niet op de fietspaden? Ik vind het een kleine moeite om binnen de bebouwde kom op de weg te rijden. Of de automobilisten daar nu weer blij mee zijn is iets anders.
Javayo schreef:Ze zouden misschien aandacht moeten hebben voor de reden waarvoor ruiters zich op o.a. fietspaden begeven. wellicht zijn de bermen niet begaanbaar vanwege te steile kanten of iets dergelijks, gewone weggetjes te link vanwege veel vrachtverkeer bij de tuinders, kortom, er lijkt me daar wel een chronisch gebrek te zijn aan ruiterpaden of begaanbare bermenmaar goed, wellicht valt dat mee? mijn paard staat namelijk niet in de gemeente Westland en ik ga daar ook niet heen voor buitenritten.