Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mercedes1969 schreef:![]()
Weer menselijke fouten welke de dieren WEER moeten ontgelden !!!!!
Goh , na jaren zijn er opeens teveel , dat had je toch van tevoren kunnen bedenken
dat er alleen maar meer komen.
Als ze direct controle hadden gehouden, hadden ze de populatie in de hand kunnen houden ,
nu zijn ze weer veel telaat.
Ze leven niet eens in het wild (achter hekken)dus controle is mogelijk.
Nee afschieten is de makkelijkste weg , doen we gewoon over een aantal jaar weer , want
dan zijn er plots weer teveel , BELACHELIJK![]()
Arme dieren , s'winters geen eten en nu worden afgeschoten , echt weer het "fucking"
Nederlandse beleid op en top!!!!!!!!!!
Ik walg hiervan
Cassidy schreef:Waarom perse afschieten? Beetje controle over bijv. het paardenbestand kun je ook krijgen door wegvangen van jonge dieren uit de kuddes, en dan met name de hengstveulens, zoals dat ieder jaar in Duitsland in Dülmen gedaan wordt.
Maak er een spektakel van, kun je ook nog entreegelden vragen, en de veiling van de jonge paarden brengt voldoende op om de andere dieren bij te voeren.
Therocker schreef:@ Lusitana: Wat voor paardenrassen lopen daar dan?
Ik vraag me namelijk af of er in Nederland vraag zou zijn naar "getemde" konikpaarden?
Cassidy schreef:Mag een dier dat de prikpil heeft gehad nog wel voor menselijke consumptie?
Therocker schreef:@ Lusitana: Wat voor paardenrassen lopen daar dan?
Ik vraag me namelijk af of er in Nederland vraag zou zijn naar "getemde" konikpaarden?