Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 08:56

www.horses.nl

De gemoederen lopen hoog op door de verkoop van Moorlands Totilas (v. Gribaldi). Edward Gals zakenpartner Nicole Werner haalde gistermiddag via Facebook uit naar Anky van Grunsven. "Ongelooflijk dat Anky van Grunsven op Twitter post over Totilas. Ze heeft ons niet gebeld of een berichtje gestuurd. We wisten al dat ze geen goede collega was, maar hebben het nooit gezegd. Nu mag de hele wereld weten hoe ze werkelijk is."

Anky van Grunsven plaatste rond 13.00 uur vanmiddag het bericht dat boosheid opwekte bij Nicole Werner. "Totilas is sold!", was de inhoud van haar bericht op Twitter. Op haar website publiceerde Anky van Grunsven bovendien het officiële persbericht van Moorlands Investments.

Anky van Grunsven gaf gistermiddag een reactie op de uitval van Nicole Werner. "Beste Nicole, ik vernam met stomme verbazing dat er een bericht over mij op Facebook verscheen, geschreven door jou, waarin jij mij beticht van oncollegialiteit. Ik wil mij hier volledig van distantiëren. Wellicht zit je iets dwars ten opzichte van mij, waar ik geen notie van heb. Ik had het toch veel fijner gevonden, wanneer dit het geval is, je dit in een persoonlijk gesprek tegen mij had gezegd, in plaats van om het open en bloot op Facebook te publiceren", meldt Anky van Grunsven. Ze laat weten dat zij, net als verschillende media, het officiële persbericht van Moorland Investments had ontvangen. Van Grunsven wachtte op de officiële persverklaring voor ze dit publiceerde op haar site. Daarna verzond ze een bericht via Twitter.

verwant artikel
[VN] Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 3*

Flabbergast

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 08:57

Bokt goes RTL Boulevard :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:01

Anky heeft de laaste tijd wel veel "probleempjes" met alles en iedereen... ;)
Ben een fan van haar maar dit begin ik wel steeds meer in te zien.
Toeval lijkt het me niet meer...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:02

de nieuwe wereld....iedereen twittert zich en ongeluk.

natuurlijk heb je probleempjes met iedereen als je iedere gedachte digitaal neerpleurt.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:02

Ik denk dat de reactie van Nicole meer is, uit emotie. Het is niet niks, als ineens het beste paard tér wereld verkocht word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:03

Hahaha wat een soap dit :D

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:03

hmm apart

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:04

Ik zag t twitterbericht ook. Was benieuwd of zij al getweet had. Ja dus.. Vond t een nogal raar berichtje

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:04

Ik vind het nogal kansloos van beide dames, om dit in de openbaarheid uit te vechten. Komt op mij niet erg professioneel over. :n

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:05

Maar als zij dat Persberocht van moorlands had ontvangen, dan kunnen ze haar het toch niet kwalijk nemen dat ze dat heeft geplaats? of ligt dat aan mij?

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:05

Anky heeft niets meer gezegd dan de waarheid, dus waarom al die ophef?

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:06

Wat een gedoe soms toch in de paardenwereld.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:07

Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waar de ophef over is, Anky heeft toch gewacht totdat het bericht officieel naar buiten is gebracht? Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze heeft toch alle recht om te twitteren over de verkoop van Totilas als het al via de media naar buiten is gebracht?
Laatst bijgewerkt door Sabine op 15-10-10 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:07

Als ik het persbericht had ontvangen, had ik het misschien ook wel getweet. Wat maakt het uit? Overigens wel enorm balen voor Edward en Nicole.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:08

snap ik ook niet.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:08

Het kan aan mij liggen, maar haar tweet kwam op mij tamelijk euforisch over

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:09

T is idd net een soap :+ Laat ze het lekker onderling uitvechten ipv dit openbaar te zetten/maken.

En met Twitter en Facebook heb ik dus ook echt helemaal niks :n

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:09

Inderdaad..
Het enige dat Anky heeft gezegd is de waarheid..
Hoe pijnlijk die ook is..

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:11

ilse86 schreef:

Dat had ik ook, een stukje leedvermaak?
Laatst bijgewerkt door astridelise op 15-10-10 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:12

ilse86 schreef:

Maar als dat de reden van de boosheid zou zijn, vind ik het wel héél onprofessioneel om dat op zo'n manier te becommentariëren. Dat is interpretatie en het nadeel van geschreven tekst zoals op Bokt/Twitter is nog steeds dat je de intonatie niet kan lezen. Dat uitroepteken achter de zin (ik denk dat dat hetgeen is waar jij aan refereert bij het 'euforische' karakter van de tweet) kan natuurlijk ook een uiting van verbazing of verontwaardiging zijn. Dat staat er niet bij.
Ik zou het raar vinden als Nicole Werner vanuit haar eigen interpretatie van het bericht openlijk zo fel zou reageren.

[edit] Wat Fiffil ook zegt dus!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:13

en zo zakt iedereen dieper weg, triest gebeuren zeg. Je zou bijna denken dat ze niks te doen hebben

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:16

Sabine schreef:
ilse86 schreef:

Maar als dat de reden van de boosheid zou zijn, vind ik het wel héél onprofessioneel om dat op zo'n manier te becommentariëren. Dat is interpretatie en het nadeel van geschreven tekst zoals op Bokt/Twitter is nog steeds dat je de intonatie niet kan lezen. Dat uitroepteken achter de zin (ik denk dat dat hetgeen is waar jij aan refereert bij het 'euforische' karakter van de tweet) kan natuurlijk ook een uiting van verbazing of verontwaardiging zijn. Dat staat er niet bij.
Ik zou het raar vinden als Nicole Werner vanuit haar eigen interpretatie van het bericht openlijk zo fel zou reageren.

[edit] Wat Fiffil ook zegt dus!

Ik keur de manier van uitvechten ook niet goed hoor.. Maar ik snap t wel een beetje. Had t zelf alleen persoonlijk uitgesproken als ik Nicole was.

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:16

De reden van haar boosheid is denk ik ook meer om de reden dat Anky het al wist én online publiceerd, maar zoals in OP staat dat Anky geen persoonlijk contact met hun heeft gehad.
Ik denk dat ^^dat de reden van de boosheid van Nicole is op dit moment, en daarbij ook omdat ze waarschijnlijk erg emotioneel is vanwege de verkoop van Totilas!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:17

Je zou denken dat dat Werner belangrijkere zaken aan haar hoofd had dan op Anky vitten, terwijl achter haar rug Edwards toppaard op de vrachtwagen geladen wordt. Komt een beetje amateuristisch over.

Ik snap niet dat sommigen Anky dit aanrekenen (zoals Werner). Zij heeft dit bericht pas na officiële bekendmaking geplaatst, kon er van haar als Nederlandse ruiter dan verwacht worden dat zij niet zou reageren of zo? Dat zou ook vreemd zijn.
Hoogstens discutabel is de zinssnede die ze geplaatst heeft, de "!" kon wellicht vervangen worden door "..." om het wat droeviger te laten klinken, daar kan namelijk verwarring over zijn, maar als we al over zoiets gaan vallen... je moet van het beste van de mens uitgaan, en zelfs Anky (als "concullega") vindt het heus jammer dat Totilas niet meer voor NL uitkomt.

Fenrir

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:18

Ach die "..." kan je ook wel weer op een andere manier interpreteren. Zo blijf je eeuwig bezig. :+