Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Biertabje schreef:heb de proef van de spanjaard niet gezien(dagen er voor wel)
maar die heeft wel de X factoren entertaimen... en dressuur kunnen rijden
ik vind het dan ook wel een beetje laag om te zeggen dat het Alleen maar show was en geen dressuur
Urnie85 schreef:Kan ik die spanjaard ergens terug zien? Word toch wel erg nieuwschierig!
Urnie85 schreef:Kan ik die spanjaard ergens terug zien? Word toch wel erg nieuwschierig!
Citaat:Vlak voordat Edward binnen moest rijden reed de Spanjaard Juan Manuel Munoz Diaz met de schimmel Fuego zijn proef. Deze proef is meer show dan dressuur, maar het met Hollywood opgevoede publiek vond het schitterend wat deze 'circusartiest' liet zien. Voor veel Amerikanen op de tribune had deze Diaz de nieuwe wereldkampioen mogen worden.
Citaat:Vlak voordat Edward binnen moest rijden reed de Spanjaard Juan Manuel Munoz Diaz met de schimmel Fuego zijn proef. Deze proef is meer show dan dressuur, maar het met Hollywood opgevoede publiek vond het schitterend wat deze 'circusartiest' liet zien. Voor veel Amerikanen op de tribune had deze Diaz de nieuwe wereldkampioen mogen worden. "Ik ben bewust lang op het voorterrein gebleven om het publiek iets te laten kalmeren, waardoor Totilas niet in de orkaan van geluid terecht zou komen. Ik ben de eerste ruiter die op een WK drie gouden medailles weet te winnen en ik ga heel blij naar huis", aldus Gal.