Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en entertainen... en dressuur kunnen rijden
ik vind het dan ook wel een beetje laag om te zeggen dat het Alleen maar show was en geen dressuur
Biertabje schreef:heb de proef van de spanjaard niet gezien(dagen er voor wel)
maar die heeft wel de X factoren entertaimen... en dressuur kunnen rijden
ik vind het dan ook wel een beetje laag om te zeggen dat het Alleen maar show was en geen dressuur
Indd nog steeds zonde voor adelinde.. Urnie85 schreef:Kan ik die spanjaard ergens terug zien? Word toch wel erg nieuwschierig!
Dressuur is tenslotte show, dat stijve met die treurige muziek vind ik maar niks. Moet zeggen dat de proef van Totilas me dan ook eigenlijk niks deed. Wel super voor Edward dat hij heeft gewonnen natuurlijk, het was verder ook een heel nette proef (ik vind ook niet dat de Spanjaard had moeten winnen want daar zaten best wat foutjes in, maar de sfeer vond ik wel beter). Ook hoe hij tussendoor zijn paard even beloonde... er moet idd hier en daar nog wat aan de slordigheidsfoutjes gedaan worden maar verder vond ik het een fijne combinatie. Urnie85 schreef:Kan ik die spanjaard ergens terug zien? Word toch wel erg nieuwschierig!
Citaat:Vlak voordat Edward binnen moest rijden reed de Spanjaard Juan Manuel Munoz Diaz met de schimmel Fuego zijn proef. Deze proef is meer show dan dressuur, maar het met Hollywood opgevoede publiek vond het schitterend wat deze 'circusartiest' liet zien. Voor veel Amerikanen op de tribune had deze Diaz de nieuwe wereldkampioen mogen worden.
PRE's zijn in hun bewegingen toch anders dan bijv. KWPN'ers.
het was misschien meer show dan men gewend is, maar ik vond het niet minder dressuur. En weinig punten heeft hij toch niet gekregen, daar zal ook wel een reden voor zijn. Citaat:Vlak voordat Edward binnen moest rijden reed de Spanjaard Juan Manuel Munoz Diaz met de schimmel Fuego zijn proef. Deze proef is meer show dan dressuur, maar het met Hollywood opgevoede publiek vond het schitterend wat deze 'circusartiest' liet zien. Voor veel Amerikanen op de tribune had deze Diaz de nieuwe wereldkampioen mogen worden. "Ik ben bewust lang op het voorterrein gebleven om het publiek iets te laten kalmeren, waardoor Totilas niet in de orkaan van geluid terecht zou komen. Ik ben de eerste ruiter die op een WK drie gouden medailles weet te winnen en ik ga heel blij naar huis", aldus Gal.