Dramatisch einde menmarathon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:37

Ik denk eerlijk gezegd dat een paard altijd risico loopt om zijn been te breken, en in dit geval is het natuurlijk heel erg sneu. Maar een paard dat in de wei draait en een been draait (ergens in een topic) vind ik eerlijk gezegd niet mindere rg.
Om dan te denken dat het aan de hindernissen ofzo ligt, lijkt me wat..euh..naief?

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:50

Vorig jaar was er in Blijham weer een minimarthon.....olivia deed ook mee....maar er was een man die door de grote waterplas heen ging, en net toen hij er midden in stond met zn men kar......vloog de man zelf van de kar af haha Haha! later met een ander onderdeel vloog de kar in 2 delen uitelkaar....zn paard draafde door en de man zelf zat nog op de menkar en had de leitstels nog vast...duzzz het paard trok hem van de kar af......HOEVEEL PECH KAN JE HEBBEN????? Zoveel........ Haha!

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 02:44

'Shit happens', ongelukken gebeuren. Wedstrijdsport en helemaal die met een snelheids(tijd)-element verhoogt de kans erop.
Je kan dan verder doen aan veiligheid wat je wil, maar het blijft een onvermijdbaar feit.
Persoonlijk maak ík dan de keuze dat ik wel met motorfietsen race, maar niet met mijn paarden aan wedstrijden mee doe. Verder dan een spelletje ringsteken ga ik niet met ze. Als ik met de motorfiets een fout maak en val breek ík een been en/of een stuur bv. en met een paard.... Nee, dan maar niet.
Ngmaals, míjn keuze. Ben niet tegen wedstrijdsport met dieren, heb er alleen mijn kanttekeningen bij.
Of een gebroken poot nu wel of niet gerepareerd kan worden of een paard afgemaakt wordt dan wel moet ingeslapen is niet echt belangrijk toch?! Dat het wel of niet gebeurt ijkt me de essentie.