Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PrimaDonna_ schreef:Indd een leuk stuk!
Vind het alleen lomp dat ze met een bezem achter die vos gaan staan tikken, beest moet een kleine ruimte in..!
boeflover schreef:leuk stukje. en mooi filmpje om te zien. had verwacht dat de paarden toch wel wat meer ruimte zouden hebben in zo'n vliegtuig (en dan staan er normaal dus 3 in zo'n hokje...) leuk om is te zien
petraaken schreef:Ik snap alleen niet waarom die endurance ruiters niet even overgaan tot een drafje als ze niet endurancepaarden passeren. Even rekeninghouden met elkaar is toch niet zo moeilijk? Ik vind die enduranceruiters nogal asociaal overkomen zo.
petraaken schreef:Ik snap alleen niet waarom die endurance ruiters niet even overgaan tot een drafje als ze niet endurancepaarden passeren. Even rekeninghouden met elkaar is toch niet zo moeilijk? Ik vind die enduranceruiters nogal asociaal overkomen zo.
play_coy schreef:petraaken schreef:Ik snap alleen niet waarom die endurance ruiters niet even overgaan tot een drafje als ze niet endurancepaarden passeren. Even rekeninghouden met elkaar is toch niet zo moeilijk? Ik vind die enduranceruiters nogal asociaal overkomen zo.
Continu je training onderbreken omdat er iemand langs komt? Het is daar geen manege, daarbij kunnen die ruiters best rijden en wennen die paarden er vanzelf wel aan.
ze passeren wel hun trainingsbaan. In de rensport, waar je ook op de baan rijd, gebeurt dat ook zo, ben jij nog aan het stappen komen er ook paarden voorbij.. wennen vanzelf. Als ze continu moeten stoppen, neem aan dat het niet maar een paard is dat via die baan moet
petraaken schreef:Tja daar hebben jullie inderdaad een punt. Het zal de andere net zo storen dat Jan, Pier en Pol over de renbaan moet om te kunnen gaan trainen. Dat is inderdaad niet zo snugger nagedacht van de organisatie.