Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juliette86 schreef:Citaat:Dit betekent dat de genen van Okidoki beschikbaar zouden komen voor de fokkerij.
En dat zou toch best wel eens interessant kunnen zijn. Ongeacht of de kloon zelf op Oki lijkt en/of kerngezond is. Vraag is dan wel wat je via de vaderlijn binnen je fokkerij haalt.
Psydoxy schreef:Hmmm..., vind 't niks. Okidoki was gewoon uniek en een ruin, daar moet je niet mee gaan rommelen.
Anoniem schreef:Ben benieuwd wat albert zoer hier van vind.. Het lijkt mij namelijk niet fijn, Als ze mijn (ex) top paard willen klonen. Zo kort na zijn toch erg tragische dood.
Zoiezo ben ik van mening dat een kopie nooit zo goed kan zijn als het orgineel. En dat de ervaringen het paard maken. Niet de genen
Ilsemarie schreef:Psydoxy schreef:Hmmm..., vind 't niks. Okidoki was gewoon uniek en een ruin, daar moet je niet mee gaan rommelen.
inderdaad! Als hij nog leefde had hij oo niet voor nageslacht gezorgd. Dan kunnen ze bonfire van anky ook wel gaan klonen, dat is ook een fantastisch paard.
Ik vind dat we okidoki gewoon in goede herinnering moeten houden, zoals zoveel paarden die er nu niet meer zijn of niet meer in de sport lopen. En er lopen zoveel talentvolle paarden rond, haast teveel al wel
besita schreef:Anoniem schreef:Ben benieuwd wat albert zoer hier van vind.. Het lijkt mij namelijk niet fijn, Als ze mijn (ex) top paard willen klonen. Zo kort na zijn toch erg tragische dood.
Zoiezo ben ik van mening dat een kopie nooit zo goed kan zijn als het orgineel. En dat de ervaringen het paard maken. Niet de genen
wat zou ie ervan moeten denken dan? ..hij heeft hem verkocht dus hoofdstuk afgesloten ..al had de nieuwe eigenaar Oki roze willen verven of aan reining willen deelnemen dan had Zoer daar niks meer van te vinden
Juliette86 schreef:Citaat:Dit betekent dat de genen van Okidoki beschikbaar zouden komen voor de fokkerij.
En dat zou toch best wel eens interessant kunnen zijn. Ongeacht of de kloon zelf op Oki lijkt en/of kerngezond is. Vraag is dan wel wat je via de vaderlijn binnen je fokkerij haalt.
amj schreef:Hmm, hier ben ik echt tegen. Ik heb het niet op klonen, daar komt mijn christelijke achtergrond toch om de hoek kijken.