Een race-commentator uit New Jersey had de hoop een rustige dag te hebben, maar dit bleek ijdele hoop toen twee paarden met tegenovergestelde namen hem voor de ultieme uitdaging wisten te zetten.
Collmus moest commentaar leveren voor de zevende race van die dag, waarin de paarden "My Wife Knows Everything" en "The Wife Doesn't Know" liepen.
Terwijl alle deelnemers over het veld stormden, liepen uitgerekend deze twee paarden aan kop, waardoor het voor Larry Collmus bijna onbegonnen werk was om de namen nog uit te spreken.
Terwijl "My Wife Knows Everything" als eerste over de streep kwam, eindigde Collmus na alle toonbrekers met een opgelucht: "My Wife Knows Everything more than The Wife Doesn't Know, pfoe!"
De officiele namen van de paarden zijn Mywifenoseverything (Najran x Rose Jade) en Thewifedoesntknow (Golden Missile x Aheadnotatail).
Had 'm ook willen plaatsen, maar vond 'm met de zoekfunctie bij Links: [LN] Wife vs Wife
Adil
Geplaatst: 27-08-10 13:13
Pfoe!
petraaken
Geplaatst: 27-08-10 15:03
Deze ga ik straks ook thuis eens beluisteren en bekijken maar aan de namen alleen vind ik het hilarisch. Ik weet dat ze bij de renpaarden soms de meest vreemde namen geven maar dit is toch wel het toppunt.
ach het is gewoon toevallig dat in beide wife zit en dat het een tegenoverstelling is van elkaar. En zulk soort namen zie je vaak in rennen en draverijen.. Maar goed het filmpje blijft natuurlijk grappig al vond ik die van Nieuw dier nog leuker