HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 17:04

Nieuwsredactie


Het Horse Event 2010 nadert al snel, over drie weken is het zover. De plannen voor de populaire Bokt Lounge nemen alweer duidelijke vormen aan, op het Horse Event forum worden allerlei lijsten gemaakt en het wordt tijd om de paarden voor de shows van Annemarie van der Toorn te kiezen. In juni plaatsten we een oproep waarin Bokkers paarden met probleemgedrag konden aanmelden voor de shows van Annemarie van der Toorn. Tijdens het Horse Event zal Annemarie namelijk een begin maken met het oplossen van de problemen waarbij gewerkt wordt volgens de methode van Monty Roberts, een methode die zich richt op de communicatie met het paard. De reacties waren overweldigend, er is duidelijk behoefte aan deze ondersteuning.

Ook Annemarie was overdonderd door de massale reacties:
Annemarie vander Toorn schreef:
Het was een uitdaging om uit deze leuke, uitdagende en bijzondere paarden een selectie te moeten maken.


Met drie van de volgende paarden gaat Annemarie aan de slag in de Bitpiste!
  • Balou-k van Balou_k
  • Aribkat van Aelenderink
  • Uriana van Mirrrriii
  • Avignon Z van Arabicqueen
  • Esta Chetan van Chllover
  • Venice van Marijkedam

Daarnaast zijn ook vijf paarden geselecteerd die problemen hebben met trailerladen. Twee van hen zullen ook tijdens Horse Event geholpen worden door Annemarie en haar team.
  • Zaina Q van DeKlokTikt
  • Vanilla van Vaa
  • Larda van Schangah
  • Rhoda van Minka
  • Zena van Chance

Jij bepaalt welke paarden er meedoen in de shows. Klik op de links hieronder om alle kandidaten te bekijken en breng vervolgens je stem uit.

Let op, op 1 september sluit de stemming!

Annemarie gaat tijdens Horse Event aan de slag met de vijf paarden die de meeste stemmen hebben, maar omdat een probleem niet in een enkele dag op te lossen is, krijgen de eigenaren van deze paarden een week gratis training en begeleiding.

Annemarie van der Toorn schreef:
We streven ernaar om de paarden met de meeste stemmen te gebruiken in de shows. Het is voor ons van groot belang dat alle paarden fysiek in orde zijn en het werk wat wij van ze vragen aan kunnen. Daarom zullen we de paarden die we willen gebruiken in de demonstraties, laten controleren door een osteopaat of chiropractor. Mocht hieruit blijken dat het paard lichamelijke problemen heeft, kan het zijn dat de volgende nummers een plaats naar boven doorschuiven.


Ook aan de paarden die niet worden gekozen om mee te doen tijdens het Horse Event is gedacht. Annemarie biedt aan om hen op een andere manier te helpen:

Annemarie schreef:
Omdat wij het belangrijk vinden dat iedereen de hulp krijgt die hij nodig heeft, kunnen de mensen die zich hebben aangemeld maar niet zijn geselecteerd ons bereiken via info@montyroberts.nl voor een andere oplossing.


Wil je de door jou gekozen paarden zelf zien tijdens de show? Je kunt via Bokt.nl kaarten bestellen voor Horse Event met 20% korting.

Loei

Berichten: 1308
Geregistreerd: 12-11-09
Woonplaats: Nijverdal

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:20

Ik heb gestemt!

bosefoso

Berichten: 707
Geregistreerd: 06-07-07
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:28

met ernstige tegenzin heb ik gestemd. ik blijf mijn kanttekeningen plaatsen bij de selectie, zoals al bekend is bij het beheer van Bokt.
Gezien er een paard tussenstaat waarvan ik van mening ben dat het zou kunnen helpen, heb ik op dit paard gestemd.

Anoniem

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:51

Gestemd...

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:08

Ik heb ook gestemd!
Ik vind het nog steeds jammer dat ik me helaas af heb moeten melden door de omstandigheden.

joliene

Berichten: 1729
Geregistreerd: 26-04-08
Woonplaats: Hengelo

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:25

Ik heb ook gestemd.

Chrissie

Berichten: 3676
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Frl

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:30

Ik vraag me af hoe je sommige paarden überhaupt op HE kan krijgen.
Trailerproblemen, claustrofobie, angst en paniek.. klinkt niet allemaal fijn om deze in een trailer te krijgen..

sunnymay

Berichten: 822
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Purmerend

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:42

Heb ook gestemd.
Net wat Chrissie_ al zegt (was op moment van stemmen ook mijn gedachte...), hoe krijg je een paard met laadprolbemen op HE?!

veerledec

Berichten: 6695
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:43

Die worden door Annemarie thuis opgehaald.

joliene

Berichten: 1729
Geregistreerd: 26-04-08
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:47

Voor dat ze naar Horse event komen gaan ze volgens mij ook al aan de slag met die paarden.

Anoniem

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:27

Ik heb ook gestemd, ik ben erg benieuwd naar de sessies met deze paarden.
Ik vraag mij af of het mogelijk is om deze sessies vast te leggen op video (duidelijk beeld en geluid), zodat het ook door mensen bekeken kan worden welke niet op HE hebben kunnen zijn.. Of dat het gewoon nog een keer terug gekeken kan worden door mensen.
Maar weet niet of zoiets ook ervoor georganiseerd wordt?

Poeltje

Berichten: 2739
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: In de polder

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:34

Pfoe, had meerdere waar ik wel op wilde stemmen. Klinkt allemaal niet als een pretje. Ben benieuwd wie het wordt en of er verbetering is na een sessie met Annemarie.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:45

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om in dit topic oproepen te doen om op een bepaald paard te stemmen. Die berichten worden dan ook verwijderd

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 04:28

Ik heb gestemd, is wel moeilijk hoor want zou wel voor iedereen willen dat die geholpen kon worden.

Balou_k

Berichten: 14083
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 04:59

Ik heb ook gestemd, natuurlijk niet op mezelf hihi :)
Ik hoop stiekem dat ik naar horse event mag :P
Ik weet zeker dat dit ons kan helpen..

Wel lastig, want ook de andere bokkers kunnen het hard gebruiken :)

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 09:46

Nou, ik ben benieuwd wie het gaat worden.
uiteraard hoop ik het zelf te worden. Het lijkt me een ontzettend gave ervaring en hopelijk kom ik dan eindelijk over alle problemen heen.

chllover
Berichten: 54
Geregistreerd: 19-11-09
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:06

ik kan niet meer kijken of mijn foto erbij staat van mijhn paard. maar hoop zeker dat ik uitgekozen wordt, omdat dit nog de enige optie voor mij zal kunnen zijn!

Elisa2

Berichten: 37519
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:07

Ik heb ook gestemd voor de probleempaarden,maar dan van degene waarvan ik denk dat ze echt nog lastig zijn om op te lossen.Dat zijn ze natuurlijk allemaal,maar sommige zouden met een goede paardentrainer al een heel eind verder kunnen komen volgens mij.

Balou_k

Berichten: 14083
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:10

@ Elisa, sommige hebben dit al geprobeerd, verscheidene trainers, en dus veel geld er in gestopt..
Ooit houdt het op qua geld, en bij mij is dit nu dus ook het geval.. Zeker na een hoop dierenartskosten etc. In 2 jaar heb ik nog 4 paarden erbij kunnen kopen zeg maar..

De mensen hebben zich niet voor niks aangemeld :(

Jasmijn76

Berichten: 3236
Geregistreerd: 01-09-04

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:20

jeetje wat moeilijk!...maar ik heb gestemd maar wens iedereen een hoop beterschap toe met hun paarden, want elk geval is net zo erg!

Mirrrriii
Berichten: 1042
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:22

ik denk dat elisa gewoon bedoeld, dat voor haar gevoel er paarden tussen staan die problemen hebben die meer gebaat zijn aan een clinic van annemarie dan anderen.

Immers denkt iedereen zo, anders kon je uit die 6 mogelijkheden er geen 3 kiezen.
Je kiest degene waarvan jij denkt dat die door de mogelijkheid het beste opgelost kunnen worden.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:28

Ik heb ook gestemd, verschillende problemen zitten erbij, maar zeker ook levensgevaarlijke!

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:54

Ik heb ook gestemd :)

Bij de probleempaarden heb ik gestemd op de paarden waarvan ik denk dat het probleem het best opgelost kan worden in dergelijke clinic.
Bij de trailerproblemen heb ik gestemd op het paard dat het meest mijn eigen situatie benadert, omdat ik benieuwd ben naar de oplossing..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:26

Chrissie_ schreef:
Ik vraag me af hoe je sommige paarden überhaupt op HE kan krijgen.
Trailerproblemen, claustrofobie, angst en paniek.. klinkt niet allemaal fijn om deze in een trailer te krijgen..


dat vraag ik me dus ook af. een dier met serieuze trailerlaadproblemen krijg je in mijn ogen niet eens op het terrein.......
Ik begrijp dat er thuis met die mensen nog geoefend zal worden, maar wordt dat niet erg kort dag als nu nog de selecties moeten worden gemaakt?

Marlou_

Berichten: 2826
Geregistreerd: 02-12-06

Re: HE2010: welk paard kies jij voor Annemarie van der Toorn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:29

ik heb ook gestemd :)