Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ank89 schreef:Dacht dat ze rustig aan wilden doen met dit paard...Als je ziet wat hij dit jaar al heeft gelopen.
Neemt niet weg dat het een toppaard blijft natuurlijk
En je geloofde dat serieus offf?
deess schreef:afgelopen weekend rotterdam. over 3 week aken.poeh zeg,wat zwaarde meeste landelijke ruiters gaan bijna elk weekend of om het weekend op wedstrijd
wedstrijd ritme houden nu tot aan kentucky is erg belangrijk hoor
niet doen of dit paard overwerkt wordt of overvraagd, hij wordt echt geweldig goed gemanaged
![]()
vind ik dangroetjes deess
Ayasha schreef:deess schreef:afgelopen weekend rotterdam. over 3 week aken.poeh zeg,wat zwaarde meeste landelijke ruiters gaan bijna elk weekend of om het weekend op wedstrijd
wedstrijd ritme houden nu tot aan kentucky is erg belangrijk hoor
niet doen of dit paard overwerkt wordt of overvraagd, hij wordt echt geweldig goed gemanaged
![]()
vind ik dangroetjes deess
Hij ging ook vooraaaaaal niet dekken... Ze gingen het vooraaaaaaaal rustig aan doen... Maar hij dekt wel en is er elke wedstrijd opnieuw.Overwerkt? Nee waarschijnlijk nog niet anders zou die wel er tegen in komen. Maar rustig aan doen noem ik dat ook niet. Ga dan niet zeiken dat je rustig aan doet met dat paard en zeg dat je het geld dat er in zit, eruit haalt maar dat je wel rekening houd met het dier.
Schijnheilig gelul is dat "rustig aan doen". Zeg gewoon waar 't op staat, ze houden 'm heel omdat ie zo 't meeste op brengt.
Nie meer of minder.
Denk dat een meerdaagse GP wedstrijd overigens wel wat anders is dan een landelijk wedstrijdje waar je met geluk 2 proefjes rijd.