Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:xSiep schreef:Heb ik onder een steen gelegen of is het normaal dat ik niet weet dat dit uberhaupt een echte sport is, laat staan dat er WK's in gehouden worden?
Nee hoor, ik wist nieteens dat het Jousting heet![]()
Kinee_ schreef:Ik heb mijn paard aan Toin verkocht! Echt een ontzettend goede gozer is dat. Mijn paard heeft het echt super daar. Hij doet zelfs mee aan het WK in Frankrijk!
Echt superleuk dit.
martina1 schreef:Erg gaaf, ik help sinds kort bij stichting Langenort (Manishdra hier op bokt). Zij zijn ook bezig om hun paarden jousting klaar te krijgen. Ze geven al andere shows.
Het lijkt mij ook super om ooit eens met mijn paard te gaan doenmaar dat word nog even sparen en trainen.
Dana82 schreef:martina1 schreef:Erg gaaf, ik help sinds kort bij stichting Langenort (Manishdra hier op bokt). Zij zijn ook bezig om hun paarden jousting klaar te krijgen. Ze geven al andere shows.
Het lijkt mij ook super om ooit eens met mijn paard te gaan doenmaar dat word nog even sparen en trainen.
Ik heb ondertussen al geleerd dat paarden deze dingen makkelijk aan te leren zijn, maar dan moeten ze vooral bomproof zijn en goed aan de hulpen (op 1 hand kunnen rijden). Ze mogen wat hevig zijn, dat brengt show, maar ze mogen absoluut niet bang zijn dus. Dan is het kwestie van de ruiter te leren mikken met zwaard en lans natuurlijk.
Tinkelbell schreef:Dit doet me denken aan jouw vrouw mijn vrouw. Die sneue gezinnen waarin dit hun leven is en dat alles om dit soort dingen draait.