Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ja? Dan zijn ze tenminste (als het goed is) wel in 1x dood. Anders duurt het weken, soms maanden, voordat een dier sterft. Dan heeft hij dus ellenlang moeten lijden voordat hij doodgaat.PvdD-Kamerlid Ouwehand begrijpt dat 'bijvoeren veel diervriendelijker lijkt'. "Maar op termijn is het dat niet omdat je een overbevolking creëert, waar alleen jagers op azen.
Zeeuwtje68 schreef:Volgens mijn vriend zitten ze er alleen om veel geld te verdienen.
Voor de dieren doen ze maar bar weinig.Mijn stem krijgen ze ook niet!
Duke schreef:Zeeuwtje68 schreef:Volgens mijn vriend zitten ze er alleen om veel geld te verdienen.
Voor de dieren doen ze maar bar weinig.Mijn stem krijgen ze ook niet!
Alsof een carriere in de politiek nu zo goed betaald is...
Als ze geld willen verdienen, moeten ze een andere baan zoeken. Ben daarom ook enigszins blij dat een regeringsfunctie niet zo heel goed betaald als het bedrijfsleven. Dan krijg je eerder tenminste idealisten in de regering die meer met regeren bezig zijn dan met geld verdienen. Maar goed, dat is een zijspoor.
PvdD zal nooit mijn stem krijgen.Om heel veel redenen.
Alsof wij mensen in staat zouden zijn een complex gebeuren als een natuurlijke leefomgeving zo in te vullen dat ingrijpen niet nodig is. Bijsturen zal altijd nodig blijven omdat er altijd externe (menselijke) factoren zijn die zorgen voor scheve verhoudingen. Zoals hekken... En dan maar duizenden dieren laten creperen.