Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Ik zag het net al staan in het andere topic.
Wat een achterlijke idioten. Echt, hier heb ik geen goed woord voor over! Net als voor de mensen die dit allemaal goed keuren en oké vinden. Hulde dat er dieren gestolen zijn![]()
De eigendommen én dieren van iemand anders stelen, ik vind het verschrikkelijk en absoluut niet goed te spreken, bah!
Cayenne schreef:Ik zie weinig goeds in dit soort acties.
Ten eerste weet zogenaamd niemand waar die dieren zijn. Wie zegt dat ze het nu wel goed hebben? Laat dat eerst maar eens bewezen worden. Wanneer je zo mans bent om het recht in eigen hand te nemen moet je er ook voor uit durven komen en kunnen laten zien dat die beesten nu goed staan. Niet de vermoorde onschuld spelen dus want nu weet nog niemand hoe het met ze gaat.
en dan ook nog eens de zadels en tuig stelen? Moesten die ook gered worden van mishandeling dan?Waarom moet er per se door de dieven op gereden worden?
Heel apart dit.. Ze stonden er niet knap bij nee, maar dit is wel erg overdreven en voor mijn gevoel is er eerder uit eigen belang gehandeld dan aan de dieren te denken.
Abeltje77 schreef:Ach... ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken. Dat dit ging gebeuren... tja... was eerder kwestie van 'wanneer' dan 'of' lijkt me zo.
Citaat:en dan ook nog eens de zadels en tuig stelen? Moesten die ook gered worden van mishandeling dan?