Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hoffa schreef:Ik snap er echt helemaal niets van, wonen we in Nederland, geen hond die van de straat hoeft te eten. En waar hebben we het over in de politiek? Over het afschieten van paarden, ik weet niet hoor, maar kunnen ze die paarden niet gewoon wat te eten geven? Lijkt me een stuk diervriendelijker
Janine1990 schreef:Hoffa schreef:Ik snap er echt helemaal niets van, wonen we in Nederland, geen hond die van de straat hoeft te eten. En waar hebben we het over in de politiek? Over het afschieten van paarden, ik weet niet hoor, maar kunnen ze die paarden niet gewoon wat te eten geven? Lijkt me een stuk diervriendelijker
Het afschieten is ter voorkoming van overpopulatie op een afgezet stukje 'natuurgebied'...![]()
En dus absoluut niet dieronvriendelijk...
Janine1990 schreef:Bizzybijtje schreef:Dan kunnen ze die dieren net zo goed trainen en als paard houden.
Hmm, niet echt iets om te ambieren. Zijn leuke vleespeerdjes... Voor in de salami. Heerlijk!
Dit soort dieren levert mi niets op![]()
Hetzelfde verhaal als shetlanders zonder papieren...
Hermelientje schreef:Geen sprake van creperende dieren zegt mevrouw Thieme.
Wat is dit dan vraag ik me af?
http://www.oostvaardersplassen-sterfte.nl/page14.html
Overigens is het nog lang niet afgelopen met de sterfte van de dieren. Er zullen er nog veel meer sterven in de komende 6 weken.