Indoor Brabant: Deelnemende springruiters ook bekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Indoor Brabant: Deelnemende springruiters ook bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 00:52

http://www.knhs.nl / Nieuwsredactie

Internationale en nationale springruiters zullen hun opwachting maken tijdens Indoor Brabant (25 tot en met 28 maart 2010). De inschrijvingen zijn nu binnen. Zo zullen onder andere aan start komen; Regerend Wereldkampioen Jos Lansink, Europees Kampioen Kevin Staut, meervoudig Wereldbekerwinnaar en winnaar van de wereldbekerwedstrijd van Indoor Brabant in 2008 Marcus Ehning. Maar ook Jessica Kürten, Denis Lynch en Edwina Alexander hebben zich aangemeld.

De Oostenrijkse Hugo Simon, de Duitse Ludger Beerbaum en Marco Kutscher, Steve Guerdat en Pius Schwizer uit Zwitserland die deel uitmaakten van het Zwitserse team dat goud won tijdens de Europese Kampioenschappen in Windsor in 2009, komen ook naar de Brabanthallen om nog punten te behalen voor de Wereldbeker. Deze wereldbekerwedstrijd vindt op de zondag 28 maart plaats. Als afsluiting wordt afscheid genomen van Piet Raijmakers sr.

Nederland is ook vertegenwoordigd met 14 ruiters. Voor Nederland komen onder andere Leopold van Asten, Jeroen Dubbeldam, Marc Houtzager die onder andere Opium VS meeneemt, Piet Raijmakers jr. komt met drie paarden. Verder komen onder andere Albert Zoer, Harrie Smolders, Jürgen Stenfert, Eric en Maikel van der Vleuten en Vincent Voorn.

Indoor Brabant is het eerste Nederlandse indoorconcours dat vijf sterren heeft. Het totale prijzengeld van Indoor Brabant 2010 komt op € 562,000. Van de acht internationale springrubrieken tellen er zeven mee voor de FEI World Ranking List.

Naast de wereldbeker finale voor de dressuur wordt er ook een Zware Tour verreden met een Grand Prix en Grand Prix Special. Anky van Grunsven zal hier aan de start verschijnen en het opnemen tegen onder andere Hans Peter Minderhoud, Jeannette Haazen, Christa Laarakkers en Marlies van Baalen.

Je vindt hier de complete deelnemerslijst

Verwant artikel
[VN] Deelnemerslijst Wereldbekerfinale Indoor Brabant compleet

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 09:32

Beerbaum neemt Gotha mee; alleen om dat dier eens een keer in actie te zien zou ik al naar IB willen gaan! Ik ben zo'n fan van dat beest! *\o/*
Hoewel Marcus Ehning ook Sandro Boy mee brengt, die ik ook wel eens 'live' zou willen zien...

Maargoed, als het er niet van komt om er naar toe te gaan, is er hopelijk wel een livestream?

(Ik weet trouwens dat deze toevoeging een beetje overbodig is; maar wat de Bokt-censuur doet met de naam van K'utscher blijft hilarisch :') )

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:28

wat doet het bokt censuur daar dan mee?
heb hem volgens mij uit staan ;)
zie geen verschil :P

MiniLoe

Re: Indoor Brabant: Deelnemende springruiters ook bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:26

ohw ohw ohw dat word weer kwijlen, heb er nu al zin in

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 12:41

Ziet er wel intressant uit! Afbeelding

tinka123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 13:20

owww dat woord leuk !!!! :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-10 13:33

mairead schreef:
maar wat de Bokt-censuur doet met de naam van K'utscher blijft hilarisch :') )

Is inmiddels wel een beetje afgezaagd, hé? ;) Die behoort trouwens uit te staan op VN (en ON). Dus als jij 'm wel ziet kun je misschien beter ff een pb doen naar Eline/Bart. :)

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:08

mairead schreef:
Beerbaum neemt Gotha mee; alleen om dat dier eens een keer in actie te zien zou ik al naar IB willen gaan! Ik ben zo'n fan van dat beest! *\o/*
Hoewel Marcus Ehning ook Sandro Boy mee brengt, die ik ook wel eens 'live' zou willen zien...

Maargoed, als het er niet van komt om er naar toe te gaan, is er hopelijk wel een livestream?

(Ik weet trouwens dat deze toevoeging een beetje overbodig is; maar wat de Bokt-censuur doet met de naam van K'utscher blijft hilarisch :') )

Nou ben het helemaal met je eens wat betreft Gotha. Wat een dier.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:22

Heb er nu al zin in :D

Kiki2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 18:42

Ik heb er zin in ! Marco kutscher !! :o