Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonita_Bon schreef:ach, beetje lastig aan te nemen van de heer laarakkers, nog nooit zijn me zoveel druppeltjes en smeerseltjes aangeboden als de keer dat we daar op'consult' waren met een paard. Grootste gedeelte homeopatisch. Mijn dierenarts was minder blij dat we toentertijd zo lang door waren gegaan met zijn druppeltjes. Dus wat kan ik hier over zeggen....
BigBen schreef:Eens.
Misschien is de verwittiging op zich niet verkeerd,
maar vreemd dat het van Laarakkers komt.
Dat is nl. zelf een kwakzalver eerste klas.
Ninx schreef:BigBen schreef:Eens.
Dat is nogal een statement..... vind dat je dat niet ongestraft kunt zeggen.
Wanneer je die veronderstelling met harde feiten kunt onderbouwen (en niet 1 of 2 persoonlijke ervaringen van mensen die het geduld niet hadden op deze manier te werk te gaan, of bij wie het niet werkte, en die nu maar om zich heen schoppen), dan lees ik dat graag terug.
Anders doe je er goed aan mensen niet zomaar onterecht te beschuldigen.
Ninx schreef:BigBen schreef:Eens.
Wanneer je die veronderstelling met harde feiten kunt onderbouwen (en niet 1 of 2 persoonlijke ervaringen van mensen die het geduld niet hadden op deze manier te werk te gaan, of bij wie het niet werkte, en die nu maar om zich heen schoppen), dan lees ik dat graag terug.
Cowgirl schreef:Ik heb zelf geen ervaring met de man maar vind toch wel dat hij enigzins gelijk heeft.
Zowel in de praktijk als de adviezen hier op bokt wordt er in mijn ogen veels te veel gesmeerd. Dat zelfde geld vind ik voor het geven van suplementen.
Ninx schreef:BigBen schreef:
Ik ben het met jouw manier van redeneren absoluut eens.
Alleen, het zit zo, Laarakkers beoefent zowel homeopathie als osteopathie.
In beide gevallen gaat het om kwakzalverij.
Kwakzalverij is het aanbieden, uitvoeren, of aanprijzen van bepaalde handelingen of middelen,
waarvan beweerd wordt dat ze een genezend effect hebben, terwijl dat niet het geval is.
Zowel van homeopathie als osteopathie is wetenschappelijk bewezen
dat ze geen enkel therapeutisch effect hebben.
[/quote]Citaat:/quote]
Toevallig maakt homeopathie en osteopathie wel heel veel uit..
als je zelf wat scheef hebt zitten, dan ben je ook blij als het recht zit,
wij werken heel veel met homeopathie ook voor mensen, en uiteindelijk wordt je imuum systeem enz veel sterker van. Zenuwen kunnen wel degelijk sterker worden door homeopathie net als pezen. Het wordt vanuit het wezen zelf genezen dan en sterker gemaakt dan met van allerlei antibiotica enz..
Ik heb toevallig wel heel goede ervaringen met hun