Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninajojo schreef:Stomme rotsport...
Die paarden rennen zich dus letterlijk dood! Naar mijn idee is dit voor geen enkel paard een plezierige sport...
Die paarden rennen zich dus letterlijk dood! Naar mijn idee is dit voor geen enkel paard een plezierige sport...
Tyke schreef:Dit is erg maar of het met de rensport te maken heeft? misschien is het nu sneller gebeurt voor het paard.
Bij een vriendin is een tijdje terug ook een paard overleden aan een aortabloeding. Die is langzaam doodgebloed zeg maar. Ze zagen wel wat aan het paard maar helaas is het pas te laat opgemerkt dat het een bloeding was. Dierenarts is er 3 keer bijgeweest in 8 uur tijd. Maar helaas.
Wie weet is dat bij dit paard al geweest en is het nu versnelt?????
ERg jammer.
@bolerotje: ben je er zeker van dat de stalmedewerker niet meer heeft gekeken. Moet zeggen dat ik mijn paard ook buiten zet en dat er niet naar gekeken wordt. hoop altijd dat mensen die over de dijk komen ook wat opletten. EN ja als ik langs kom kijk ik ook. Maar blijf echt niet hele dag naar de wei staan gluren.