Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:bulck schreef:dan had ik toch liever Anky een wildcard weten krijgen
Die had zich best zelf kunnen plaatsen hoor.
Jeroen heeft veel pech gehad door omstandigheden buiten zijn toedoen, dus verdiende hij terecht een wildcard.
Cayenne schreef:Heb je het over mijn mening?
Ik heb niets tegen Anky hoor, vind het een goede en mooie amazone om te zien
Maar zoals ik gelezen heb is dit een van de reden geweest. Ik mag geen reden openbaar maken van jou?
Ik ben nergens chauvinistisch of wat dan ook hoorJammer dat je het zo moet opvatten.
s0173957 schreef:Cayenne schreef:Heb je het over mijn mening?
Ik heb niets tegen Anky hoor, vind het een goede en mooie amazone om te zien
Maar zoals ik gelezen heb is dit een van de reden geweest. Ik mag geen reden openbaar maken van jou?
Ik ben nergens chauvinistisch of wat dan ook hoorJammer dat je het zo moet opvatten.
helemaal niet
over bulck!
devi786 schreef:Maar bon ik ben tijdens IB toch ter plaatse en het schaamrood zal me onwaarschijnlijk weer op de wangen komen te staan als dat weer een ritje trek-stamp-plukwerk wordt, wat 9/10 toch zal gebeuren. Daar maak ik me echt geen illusies in.
Vreemd hoor .....
Ik zeg niet dat je chauvinistisch moet zijn maar misschien wel een beetje steunend ....
Jeroen rijdt net heel relaxed ; geen dwang , geen hyperflexie of wat dan ook ....
Ik heb geen idee waar jij je mening op baseerd ...
Wie is die jongere garde dan wel ? Waarom kwalificeren ze zich niet ? Jeroen & Stephan zijn zowat de enigen die internationaal meedraaien ...
Jeroen deed het met Paganini( veel te vroeg gestoreven) en nu met Apollo ....
devi786 schreef:Maar bon ik ben tijdens IB toch ter plaatse en het schaamrood zal me onwaarschijnlijk weer op de wangen komen te staan als dat weer een ritje trek-stamp-plukwerk wordt, wat 9/10 toch zal gebeuren. Daar maak ik me echt geen illusies in.
Vreemd hoor .....
Ik zeg niet dat je chauvinistisch moet zijn maar misschien wel een beetje steunend ....
Jeroen rijdt net heel relaxed ; geen dwang , geen hyperflexie of wat dan ook ....
Ik heb geen idee waar jij je mening op baseerd ...
Wie is die jongere garde dan wel ? Waarom kwalificeren ze zich niet ? Jeroen & Stephan zijn zowat de enigen die internationaal meedraaien ...
Jeroen deed het met Paganini( veel te vroeg gestoreven) en nu met Apollo ....
Citaat:Anky koos er zelf voor om PB tijdens een aantal wedstrijden niet te starten terwijl hij wel fit was (en niet geblesseerd).